|
کدخبر: 307959

هفته‌ای خوب برای این میم‌ کوین‌ها

در حالی که بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو در بازار، شاهد فشار عرضه در ۲۷،۵۰۰ دلار بود، اکثر آلت کوین‌های اصلی شاهد عقب‌نشینی جزئی در روند بهبودی خود هستند. با این حال، این وضعیت می‌تواند فرصتی را برای خرید با قیمت‌های پایین، برای معامله‌گران فراهم کند.

اقتصاد هفته‌ای خوب برای این میم‌ کوین‌ها

همانطور که در جدول زیر مشاهده می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت پپه ۱٫۱۷ درصد افزایش یافته، در حالی که سایر میم کوین‌ها در تلاش برای حفظ قیمت خود بودند.

با این حال، در بازه زمانی ماهانه، دوج کوین برنده است. در این میان، توکن BONE شیبا اینو، بازگشت صعودی قابل‌توجهی را در روزهای اخیر تجربه کرده است.

برای بیش از یک ماه، قیمت دوج کوین در یک مسیر جانبی حرکت کرده و یک منطقه معاملاتی محدود را در نمودار روزانه خود ایجاد کرده است. با وجود نوسانات قابل‌توجه در بازار گسترده‌تر، این میم کوین در محدوده تعریف‌شده توسط کندل روزانه ۱۷ آگوست باقی مانده است.

این محدوده با سطح بالایی کندل در ۰٫۰۶۸۴ دلار به عنوان یک سطح مقاومتی و سطح پایینی کندل در ۰٫۰۵۴۵ دلار به عنوان یک آستانه حمایتی کلیدی، مشخص می‌شود. در بحبوحه رکود فعلی در بازار کریپتو، قیمت DOGE به سمت پایین متمایل شده و به سطح حمایت فوری در ۰٫۰۵۹ دلار نزدیک می‌شود و پس از آن هم، ممکن است حمایت ۰٫۰۵۶ دلاری را آزمایش کند.

برای اینکه یک حرکت جهت‌دار تعیین‌کننده رخ دهد، قیمت دوج کوین باید یکی از سطوح محدوده مذکور را بشکند.

با مخالفت با اصلاحات فعلی در بازار کریپتو، قیمت پپه توانسته است نسبتاً ثابت بماند و در محدوده باریکی در نوسان باشد. برای بیش از دو هفته، این میم کوین بین دو سطح افقی ۰٫۰۰۰۰۰۰۷۱ و ۰٫۰۰۰۰۰۰۶ دلار معامله شده است.

در زمان نگارش این خبر، پپه در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۰۷ دلار معامله می‌شود و در تلاش برای بریک آوت از سطح مقاومتی محدوده است. این بریک آوت می‌تواند با تقویت روند صعودی پپه، قیمت آن را با یک رشد ۱۸ درصدی به مقاومت ترکیبی ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۴ دلار و خط روند مقاومتی الگوی کانال برساند.

نمودار قیمت شیبا اینو در تایم فریم روزانه، شکل‌گیری یک الگوی پرچم نزولی را نشان می‌دهد. در حال حاضر، این میم کوین با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۷۲۴ دلار معامله می‌شود و با ضرر روزانه ۰٫۵۵ درصدی، در آستانه شکستن خط روند پایین‌تر قرار دارد.

این الگو فرصتی را برای فروشندگان، جهت بازیابی شتاب فروش و انجام اصلاحات طولانی ارائه می‌دهد. این شکست از الگوی پرچم می‌تواند قیمت شیبا را تا ۱۰ درصد کاهش دهد تا به حمایت قابل‌توجه بعدی در ۰٫۰۰۰۰۰۶۴۴ دلار برسد.

برخلاف فشار عرضه در بازار کریپتو، قیمت توکن بون شیبا سواپ در نمودار روزانه افزایش یافته است. با این حال، این برگشت صعودی در خط روند پایینی یک الگوی مثلث متقارن رخ داد. تحت تأثیر این الگو، قیمت بون احتمالاً یک روند جانبی را بین دو خط روند همگرا ادامه دهد.

با این وجود، در صورت خرید پایدار، قیمت BONE می‌تواند با یک رشد ۹۲ درصدی، خط روند بالایی الگو را آزمایش کند. بنابراین، خروج از این الگو نشان‌دهنده یک تغییر روند عمده خواهد بود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها