|
کدخبر: 312253

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/قیمت اتریوم

اتریوم رکورد زد / ۸۵۵۰۰۰ توکن سوخت

شبکه اتریوم (ETH) هم از نظر عملکرد بنیادی و هم از نظر فعالیت اقتصادی، پس از یک دوره افت، رشد قابل‌توجهی را تجربه می‌کند و به بالاترین سطح خود در شش ماه گذشته رسیده است. در هفته گذشته، این شبکه بیش از ۲۱۳ میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرد. راه‌حل‌های لایه ۲ مانند آربیتروم (ARB)، اپتیمیسم (OP) و بیس (Base) نیز ۱۶ میلیارد دلار دیگر به حجم تراکنش‌ها افزودند و باعث رشد بیشتر شبکه شدند. این رشد در حجم تراکنش‌ها نشان‌دهنده افزایش اعتماد و سودمندی در اکوسیستم اتریوم است.

اقتصاد اتریوم رکورد زد / ۸۵۵۰۰۰ توکن سوخت

افزایش کارمزد تراکنش‌ها، در عین حال که نشان‌دهنده تراکم شبکه و تقاضای بالا است و همچنین نشان‌دهنده افزایش فعالیت اقتصادی نیز می‌باشد.

یکی از پیشرفت‎های قابل‌توجه دیگر، سوزاندن ۸۵۵۰۰۰ اتریوم به طور میانگین در سال است که می‌تواند در طول زمان، به کاهش عرضه این رمزارز کمک کند. هدف این مکانیسم، ایجاد تعادل در ضرب اتریوم جدید است که به طور بالقوه در بلندمدت برای ارزش آن مفید است.

در این میان، نمودار روزانه قیمت اتریوم صعودی به نظر می‌رسد و قیمت این رمزارز بالاتر از میانگین‌های متحرک کلیدی ۵۰ و ۲۰۰ روزه تثبیت شده که نشان‌دهنده‌ علاقه خریداران است.

افزایش فعالیت آنچین و کاهش عرضه از طریق مکانیسم توکن‌سوزی، عوامل اساسی ایجاد خوش‌بینی در بازار هستند. علاوه بر این، راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ هم دسترسی و کارایی شبکه را افزایش می‌دهند و به طور بالقوه کاربران و تراکنش‌های بیشتری را به این شبکه جذب می‌کنند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها