|
کدخبر: 310618

پرفروش‌ترین توکن‌های NFT کدامند؟

پس از رکود مداوم در فروش هفتگی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در دو ماه گذشته، این هفته شاهد بازگشت مجدد این بخش از بازار بودیم.

اقتصاد پرفروش‌ترین توکن‌های NFT کدامند؟

بر اساس داده‌‌های موجود، از ۱۴ تا ۲۱ اکتبر ۲۰۲۳، فروش توکن‌های NFT یک رشد ۱۲.۶۲ درصدی نسبت به هفته قبل داشته است. در این میان، مشارکت خریداران و فروشندگان، به ترتیب ۱۵% و ۱۷% افزایش یافت که منجر به ثبت تقریباً ۷۰.۵۱ میلیون دلار برای معاملات NFT شد.

از لحاظ حجم معاملات NFT در این هفته، بلاکچین اتریوم با ۳۶.۹۶ میلیون دلار برتری داشت که این رقم، نشان‌دهنده افزایش ۱۶.۰۹ درصدی نسبت به هفته قبل بوده و ۵۲.۴۱ درصد از مجموع فروش هفته را تشکیل می‌دهد.

پس از اتریوم، Mythos با ۹.۵۴ میلیون دلار قرار دارد که افزایش ۵.۶۱ درصدی داشت و پس از آن سولانا با ۶.۶۹ میلیون دلار، جهش قابل‌توجه ۲۵.۳۱ درصد را ثبت کرد.

همچنین Immutable X با ۴.۹۹ میلیون دلار و پالیگان با ۳.۸۶ میلیون دلار، به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند. این در حالی است که بیت کوین (۲.۹۹ میلیون دلار) در جایگاه ششم فروش NFT در این هفته ایستاد.

پردرآمدترین مجموعه این هفته نیز، Dmarket در شبکه Mythos بود که ۹.۴۸ میلیون دلار فروش داشت و Gods Unchained با ۴.۷۶ میلیون دلار، پس از آن قرار گرفت.

مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC) حدود ۴.۳۱ میلیون دلار فروش داشت و پس از آن، Winds of Yawana قرار گرفت که ۳.۵۷ میلیون دلار از معاملات NFT را ثبت کرد. Sorare این هفته با فروش ۲.۳ میلیون دلاری در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در دوره هفت روزه، تقریباً ۱,۶۰۲,۰۰۱ تراکنش NFT ردیابی شد که نسبت به هفته قبل ۲.۳۴ درصد کاهش داشت. پردرآمدترین فروش NFT هفته کریپتوپانک شماره #۹۶۱۱ بود که دو روز پیش به قیمت ۲۵۰۵۵۶ دلار رسید و به دنبال آن Cardanians Loyalty قرار داشت که با قیمت ۱۵۹۰۹۶ دلار خریداری شد.

یکی از NFT های BNB به نام Halmonious Realms نیز به قیمت ۵۰۰۰۰ دلار فروخته شد و یک کتیبه Ordinal طبقه‌بندی نشده هم به قیمت ۳۰۴۶۳ دلار به فروش رفت.

پنجمین فروش گران‌قیمت NFT در این هفته، توکن شماره ۶۰۴۱ از یک کلکسیون دیجیتال مبتنی بر سولانا به نام Mad Lads بود که به قیمت ۱۵۱۱۶ دلار فروخته شد.

با وجود افزایش اخیر در فروش NFT، تداوم این روند همچنان نامشخص است. در حال حاضر، اکثر NFTها ۹۰ درصد با اوج قیمت خود فاصله دارند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها