|
کدخبر: 309397

جشن تولد خاص لایت کوین!

لایت کوین (LTC) برای اولین بار در تاریخ تقریبا دوازده ساله خود، به یک نقطه عطف قابل‌توجه دست یافته است. به گزارش بنیاد لایت کوین، این شبکه به تازگی ۱۸۰ میلیونمین تراکنش خود را پردازش کرده است.

اقتصاد جشن تولد خاص لایت کوین!

بر اساس بیانیه بنیاد لایت کوین، در سال ۲۰۲۲، لایت کوین شاهد رکورد ۳۹ میلیون تراکنش بود. این رقم در سال ۲۰۲۳ فراتر رفت و در حالی که هنوز بیش از دو ماه از سال جاری باقی مانده، لایت کوین ۵۱ میلیون تراکنش را ثبت کرده است.

علاوه بر اینکه این یک رکوردشکنی مهم است، لایت کوین قرار است  در روزهای آینده، دوازدهمین سالگرد خود را نیز جشن بگیرد. لایت کوین از زمان آغاز به کار خود در حدود دوازده سال پیش، به عنوان یک شبکه پایدار و بدون توقف به فعالیت پرداخته و بیش از ۱۸۰ میلیون تراکنش را پردازش کرده است.

در همین حال، تراکنش‌های لایت کوین با پردازنده پرداخت رمزارزی بیت‌پِی (Bitpay) در حال افزایش است. بر اساس اعداد ماه سپتامبر، نزدیک به یک سوم از کل مصرف‌کنندگان از لایت کوین برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات در بیت‌پِی استفاده می‌کردند.

لایت کوین مانند بیت کوین دارای حداکثر محدودیت عرضه است. به این معنی که هرگز بیش از ۸۴ میلیون LTC وجود نخواهد داشت که چهار برابر سقف عرضه بیت کوین است. این کمیابی اغلب یکی از دلایلی است که به افزایش ارزش لایت کوین کمک می‌کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها