|
کدخبر: 308338

اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی برگزار شد

ششمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار و برترین های این حوزه معرفی شدند.

اقتصاد اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، ششمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی سوم مهرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار و تندیس زرین این همایش به شرکت آلومینای ایران اهدا شد.

این اجلاس با هدف جلب توجه سازمانها، شرکت ها و کارآفرینان به اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی و با راهبردهای تامین سلامت غذایی و دارویی و حفظ محیط زیست و به منظور ارائه مدل مناسب مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما و با مشارکت وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان حفاظت محیط زیست و … به عنوان حامی برگزار می گردد.

IMG_20231001_205655_449

این رویداد با سخنرانی دکتر ممیز عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی همایش آغاز و در ادامه کلانتری مدیرعامل انجمن بهره وری، دکتر قوامی معاون پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر خزایی ریاست کمیته علمی مراسم، و دیگر صاحب نظران به ایراد سخن پرداختند.

در بخش پایانی این رویداد از فعالان، صاحب نظران و مدیران موفق که پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس انتخاب شدند، تقدیر شد.

در پایان تندیس زرین این همایش به آقای شهبازی نژاد نائب رئیس هیات مدیره شرکت آلومینای ایران اهدا شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها