|
کدخبر: 301620

پیش بینی مهم از قیمت ارزهای دیجیتال در هفته جاری

با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر روند نزولی را تجربه می‌کند، این موضوع فرصت خوبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است تا در قیمت‌های پایین‌تر وارد بازار شوند.

اقتصاد پیش بینی مهم از قیمت ارزهای دیجیتال در هفته جاری

با این حال، همه رمزارزها، به خصوص با توجه به عملکرد اخیرشان، سطح یکسانی از فرصت‌های خرید را ارائه نمی‌دهند. بنابراین در اینجا سه رمزارز با حجم بازار متوسط وجود دارد که امکان ارائه بیشترین سود را در کوتاه‌مدت دارند.

تون (TON)

اولین رمزارز Toncoin است که به دست سازندگان تلگرام تأسیس شد و به دلیل ارتباط نزدیک با این برنامه پیام‌رسان محبوب، از موفقیت برخوردار بوده است. علی‌رغم عملکرد خوب در پروژه‌های متن باز خود در سال ۲۰۲۳، تون نتوانسته است با بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال همراه باشد.

با این حال، این امر به عنوان یک نقطه قوت برای تون است. تحلیل‌گران بر این باورند که تون به طور احتمالی می‌تواند از ۱.۵ دلار فراتر رود و به سرمایه‌گذاران سود ۲۰ درصدی ارائه دهد.

منتل (MNT)

دومین ارز دیجیتال Mantle است که در بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید است و هنوز رشد قابل‌توجهی را از زمان عرضه خود تجربه نکرده است. با وجود کاهش بیش از ۱۱ درصدی در هفته گذشته، منتل در محدوده کوچکی در حال نوسان است. رشد قیمت از محدوده ۰.۵ به ۰.۶ دلار می‌تواند منجر به رشد منتل به سمت ۱ دلار شود و به سرمایه‌گذاران سود ۱۰۰ درصدی ارائه دهد.mid-cap-crypto-could-provide-a-unique-opportunity-۱

اینجکتیو (INJ)

سومین رمزارز Injective است که عملکرد چشمگیری در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ داشت و از زیر ۲ دلار به تقریباً ۱۰ دلار رسید. با این حال، اینجکتیو از آن زمان کاهش سرعت رشد را تجربه کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

این کاهش سرعت ممکن است نشان‌دهنده یک جهش قوی‌تر در آینده باشد. اگر اینجکتیو رشد مشابه سه‌ماهه اول ۲۰۲۳ را دنبال کند، می‌تواند به سرمایه‌گذاران سود ۵۰ درصدی ارائه دهد.

ارزهای دیجیتال مذکور دارای جوامع و روندهای قوی هستند که می‌تواند منجر به بازیابی سریع قیمت شود. با این وجود، ارزهای دیجیتال بسیار نوسان دارند و مستعد افزایش و کاهش قیمت هستند. مانند همیشه، برای سرمایه‌گذاران بسیار مهم است که تحقیقات کاملی انجام دهند، ریسک‌ها را در نظر بگیرند و هنگام سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال احتیاط کنند.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها