|
کدخبر: 307275

حاشیه جدید خالق اتریوم بازار را بهم ریخت!

انتقال اخیر ۳۰۰ اتریوم به ارزش ۴۹۰۰۰۰ دلار توسط ویتالیک بوترین، خالق اتریوم به صرافی رمزارزی کراکن، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. این تراکنش در دو بخش انجام شد که در یک تراکنش ۱۰۰ اتریوم، و در تراکنش دیگر ۲۰۰ اتریوم به طور جداگانه منتقل شدند.

اقتصاد حاشیه جدید خالق اتریوم بازار را بهم ریخت!

شایان ذکر است که حتی پس از این انتقال، کیف پول بوترین همچنان حاوی ۲۴۵۱ اتریوم است که تقریباً ۴.۰۴ میلیون دلار ارزش دارد.

چنین نقل و انتقالاتی از کیف پول بوترین به صرافی‌ها اغلب باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی می‌شود؛ زیرا رویدادهایی هستند که در آن، افراد بانفوذی مانند بنیانگذار اتریوم نقش دارند و احتمال فروش سنگین دارایی توسط این افراد وجود دارد.

زمان‌بندی این انتقال، همزمان با حرکت مثبت قیمت اتریوم و رشد این ارز دیجیتال، قابل توجه است. این موضوع به گمانه‌زنی‌هایی در مورد انگیزه بوترین منجر شده است. آیا بوترین قصد دارد دارایی‌های خود را نقد کند، یا اینکه این حرکت به پویایی بازار ارتباطی ندارد؟

اقدامات ویتالیک بوترین در فضای ارزهای دیجیتال تاثیر قابل توجهی داشته، و جامعه از نزدیک حرکات او را زیر نظر دارد. اتریوم همچنان یک نیروی مسلط در بازار ارزهای دیجیتال است و هر تصمیمی که توسط بنیان‌گذار آن گرفته می‌شود، موضوعی برای تحلیل و گمانه‌زنی است.

در نتیجه، بسیاری به دقت نمودار قیمتی اتریوم را زیر نظر دارند تا ببینند آیا به این انتقال واکنش نشان می‌دهد یا خیر؛ زیرا این نوع انتقالات می‌تواند بر احساسات بازار تأثیر بگذارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها