|
کدخبر: 306165

پیش بینی مهم / بیت کوین مرز ۳۰ هزار دلار را رد می‌کند؟

در پایان ماه آگوست، قیمت بیت کوین شاهد افزایش لحظه‌ای ۱۰ درصدی بود و به نظر می‌رسید رالی بازیابی آغاز شده است. با این حال، این حرکت کوتاه‌مدت بود و قیمت به سرعت به حمایت ۲۵،۵۰۰ دلاری عقب‌نشینی کرد و دوباره وارد فاز تثبیت شد. با این حال، تجزیه و تحلیل نمودار بیت کوین، از احتمال شروع رالی بهبود جدیدی خبر می‌دهد.

اقتصاد پیش بینی مهم / بیت کوین مرز ۳۰ هزار دلار را رد می‌کند؟

در نمودار تایم فریم روزانه، چندین کندل با رد سطوح پایین‌تر در حمایت ۲۵،۵۰۰ دلار مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد خریداران همچنان از این سطح دفاع می‌کنند. از این رو، احتمال تشکیل الگوی کف دو قلو در نمودار بیت کوین وجود دارد. این الگو اغلب در انتهای یک روند نزولی مشاهده می‌شود و افزایش فشار تقاضا را برای بازگشت صعودی پیش‌بینی می‌کند. اگر الگوی فعلی دنبال شود، خریداران احتمالاً از مقاومت خط گردن در ۲۸،۱۶۸ دلار عبور خواهند کرد. این بریک آوت می‌تواند سیگنال خوبی برای بهبود باشد و قیمت را به ۳۱،۵۴۸ دلار برساند.

البته لازم به ذکر است که با وجود حمایت در نزدیکی ۲۵،۵۰۰ دلار، خریداران نتوانستند بازگشت قابل‌توجهی داشته باشند. این امر نشان‌دهنده ضعف در حرکت صعودی و احتمال آزمایش سطح ۲۵ هزار دلاری است. در صورت بریک داون از این سطح، الگوی صعودی فوق باطل شده و قیمت بیت کوین ممکن است تا مرز ۲۴ هزار دلار سقوط کند.

میانگین متحرک نمایی: یک تقاطع مرگ احتمالی بین EMAهای ۵۰ و ۲۰۰ روزه، فروشندگان را برای تثبیت طولانی‌مدت تشویق می‌کند.

شاخص قدرت نسبی: با در نظر گرفتن کف قیمت در ۲۵،۵۰۰ دلار، RSI روزانه یک رالی قابل‌توجه را نشان می‌دهد که نشان‌‌‌‌‌دهنده افزایش انباشت از سوی معامله‌گران است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها