|
کدخبر: 306163

پیش بینی مهم از آینده قیمت اتریوم

بازار کریپتو به‌تازگی یکی از غیرفعال‌ترین هفته‌های خود را در سال ۲۰۲۳ به پایان رسانده است. اتریوم و دیگر شبکه‌های برتر کاهش قابل‌توجهی را در فعالیت تجربه کردند که در چندین جنبه مشهود است. برای مثال، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه اتریوم در زمان نگارش این خبر، ۲۱٫۴۲ میلیارد دلار است که در مقایسه با اوج تاریخی ۱۰۸ میلیارد دلاری آن در سال ۲۰۲۱، فاصله زیادی دارد.

اقتصاد پیش بینی مهم از آینده قیمت اتریوم

با وجود بهبود اندک شرایط در سال جاری، بازار همچنان در حالت احتیاط قرار دارد. به این ترتیب، از آوریل شاهد خروجی‌های قابل‌توجهی برای TVL بوده‌ایم که نشان می‌دهد هنوز سرمایه‌گذاران به پتانسیل صعودی اتریوم اعتماد کامل ندارند.

صرف نظر از رشد آهسته و منفی TVL در چند ماه گذشته، اتریوم در برخی زمینه‌ها اعتماد بیشتری را القا می‌کند. برای مثال، ارزش کل اتریومی که در قراردادهای سپرده قفل شده، به‌تازگی به اوج تاریخی جدیدی، یعنی بیش از ۲۸٫۷ میلیون ETH، رسیده است. رشد این شاخص تأیید می‌کند که فعالیت شبکه اتریوم همچنان سالم است.

از طرفی، بر اساس معیار توزیع عرضه، آدرس‌هایی با بیش از ۱۰ میلیون ETH در ۴ هفته گذشته در حال انباشت بوده‌اند. این دسته از نهنگ‌ها، بیشترین سهم از عرضه در گردش اتریوم (۲۳٫۵۵ درصد) را در اختیار دارد.

آدرس‌های با موجودی ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار ETH نیز از ابتدای سپتامبر در حال جمع‌آوری اتریوم بوده‌اند. با این حال، دسته‌های دیگر نهنگ‌ها تا حدودی فشار فروش ایجاد می‌کنند که بر تقاضای موجود غلبه کرده است. در زمان نگارش این خبر، اتریوم در محدوده ۱،۶۳۰ دلار معامله می‌شود و از ابتدای سپتامبر، در سطح پشتیبانی فعلی خود باقی مانده است. در این میان، نشانگر جریان پول ETH نشان‌دهنده ورود نقدینگی به این بازار است.

به عبارتی، مقداری انباشت در منطقه حمایتی فعلی وجود دارد که به بازگشت تدریجی اشاره می‌کند. با این حال، هنوز احتیاط لازم است؛ زیرا بازار هنوز از وضعیت خطر خارج نشده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها