|
کدخبر: 305516 سینا ستوده

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

بهترین راه‌‌ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان / بازی کنید رمزارز بگیرید

پیشرفت روزافزون ارزهای دیجیتال باعث شده که هر فردی که شرایط خرید و یا فعالیت در این بازار را داشته باشد برای سرگرمی هم که شده، یک بار به سراغ رمزارزها بیاید. اما بیشتر افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری و فعالیت تخصصی در این بازار نیستند از روش‌های رایگان کسب درآمد کرده و در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند.

اقتصاد بهترین راه‌‌ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان / بازی کنید رمزارز بگیرید

امروزه با آمدن رونق ارزهای دیجیتال و افزایش علاقه‌مندی به این صنعت راه‌های زیادی برای کسب درآمد از این بازار وجود دارد که در این گزارش می‌خواهیم به بررسی راه‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال به صورت رایگان بپردازیم:

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال ریسک دارد و این یک واقعیت انکارناپذیر است، اما راه‌هایی وجود دارد که بتوان بدون سرمایه و ریسک در این بازار فعالیت کرد و به صورت رایگان کسب درآمد داشت.

کسب درآمد از شیرهای کریپتو «فاست»

یکی از راه‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال استفاده از شیرهای کریپتو یا «فاست» است. در این روش شیرهای ارز دیجیتال با انجام کارهای سریع و آسان به طور منظم ارز دیجیتال تولید می‌کنید.

فاست

روش کار به این صورت است که شما با تماشای ویدیو، آگهی، حل کردن CAPTCHA، شرکت در آزمون و انجام کارهایی که سایت مرتبط از شما می‌خواهد کسب درآمد می‌کنید. اگرچه این درآمد بسیار اندک است اما اگر به صورت متداوم و در مدت زمان طولانی باشد شما می‌توانید درآمد خوبی از این روش به صورت رایگان کسب کنید.

استفاده از ایردراپ

شما می‌توانید با شرکت در ایردراپ بدون دردسر کسب درآمد کنید. در این روش ارز دیجیتال رایگان برای افرادی که در یک پروژه خاص فعالیت دارند توزیع می‌شود. معمولا این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که شرکت یا افرادی قصد راه‌اندازی توکن خاصی را دارند و می‌خواهند تبلیغ کنند.

معیارهایی که برای به‌دست آوردن ارز دیجیتال از این روش باید دقت کنید این است که انتقال ارز از پلتفرمی‌ به پلتفرم دیگر تغییر می‌کند. این معیارهای می‌تواند از طریق توییت، شرکت در بحث‌های Discord یا اشتراک‌گذاری پست در اینستاگرام باشد.

شما برای دریافت ایردراپ ارز دیجیتال تنها به یک کیف پول برای ذخیره کردن توکن ها نیاز دارید. اگرچه این روش بسیار ساده و جذاب است اما باید توجه داشت که بسیاری از پروژه‌ها به جذابیت مورد نظر نمی‌رسد و در نهایت ایردراپ‌ها ارزش مادی ندارند. پس ابتدا در مورد ایردراپ‌ها تحقیق کنید و سپس در آن شرکت نمایید.

بهترین سایت‌های دریافت ایردراپ

AirDropAlert

Airdrops.io

AirdropsMob

Bounties Alert

AirDropBob

بازی کنید ارز دیجیتال بگیرید

یکی از را‌ه‌های جذاب و پرطرفدار کسب درآمد رایگان از ارزهای دیجیتال بازی‌های بلاک‌چینی است. با گسترش بازی‌های NFT  در سال گذشته، هزینه‌های اولیه برای بازیکنان باعث شده که آنها به فکر جایگزین رایگان باشند.

سندباکس

بنابراین، با وجود تعداد زیادی بازی جدید NFT که برای رقابت با بازی های برتر NFT موجود مانند Axie یا Bomb Crypto عرضه می شوند، بازی های رایگانی نیز به وجود آمده اند که در ادامه به دو نمونه از آنها اشاره می کنیم.

بهترین بازی‌ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

Sandbox

Axie Infinity

Gods Unchained

Splinterlands

تبلیغ ببیند ارز دیجیتال دریافت کنید

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی با مشاهده ویدیو و تبلیغ کسب درآمد کند اما امروزه این اتفاق افتاده و شما می‌توانید با مشاهده تبلیغات ارز دیجیتال دریافت کنید و نتها کافی است با ورود به یکی از سایت‌هایی که این امکان را فراهم می‌کند بر روی لینک تبلیغات آن کلیک کنید.

میزان ارز دیجیتالی که این سایت‌ها به شما می‌دهد بسیار ناچیز است اما شما با فعالیت مستمر در طولانی‌مدت می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید. دقت کنید با جستجو به دنبال سایت‌هایی بروید که بیشترین ارز دیجیتال را برای مشاهده تبلیغ می‌دهد. همچنین می‌توانید با ساختن چندین حساب کاربری به طور همزمان فعالیت کنید و ارز دیجیتال بیشتری دریافت کنید.

دریافت ارز دیجیتال با ربات‌های زیرمجموعه‌گیری

به طور حتم با ربات‌های تلگرام آشنایی دارید و از آن استفاده کرده‌اید. شما می‌توانید از برخی ربات‌ها که برای کسب ارز دیجیتال رایگان نوشته شده است استفاده کرده و در کانال‌های بزرگ تلگرامی، به کاربران اجازه دهید با انجام کارهای خاص کسب درآمد کنند و شما هم پاداش دریافت کنید.

این ربات ها با اهداف مختلفی طراحی می شوند. یکی از این اهداف زیرمجموعه گیری است. به این معنی که ربات را به دوستان خود معرفی می کنید و با عضویت آنها در کانال از طریق لینک معرفی شما، مقداری ارز دیجیتال به شما اختصاص داده می شود.

کسب درآمد با کوین بیس

کوین بیس Coinbase یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد رایگان از بازار ارزهای دیجیتال است که در این شما روش با تماشای ویدیوهای کمتر از ۲ دقیقه و پاسخ دادن به یک مسابقه می‌توانید ارز دیجیتال دریافت کنید. برای انجام این کار شما نیاز به یک حساب تاییدشده کوین بیس دارید.

کوین-بیس

فرآیند احراز هویت ممکن است زمان‌بر باشد و برمبنای لیست انتظار اجرا می‌شود و باتوجه به محبوبیت آن، پردازش اسناد ممکن است زمان‌بر باشد. توجه داشته باشید اگر می‌خواهید در کوین بیس فعالیت کنید باید کشور شما در لیست تحریم‌ها قرار نداشته باشد. هنگامی که فرآیند تأیید را تمام کردید، به جز لیست ‌های انتظار احتمالی، هیچ مانع دیگری برای عبور شما وجود ندارد، بنابراین ارزش نهایی برای به دست آوردن هر فرصت کسب ارز دیجیتال رایگان افزایش می‌ یابد.

سخن پایانی

به طور کل کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال به صورت رایگان، زمان‌بر است و شما در زمان کوتاه نباید انتظار درآمد بالا را داشته باشید اما اگر بتوانید با ساختن چندین حساب کاربری و استفاده همزمان از این حساب‌ها می‌توان در مدت زمان کوتاه هم کسب درآمد داشت. شما باید با جستجو مناسب، بهترین سایت که بیشترین میزان ارز دیجیتال را به شما پاداش می‌دهد انتخاب کرده و با ساختن چند حساب کاربری بتوانید درآمد قابل قبولی را به صورت رایگان کسب کنید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها