|
کدخبر: 305136

بازگشت گاوها / افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

پس از پیروزی شرکت گری اسکیل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، احساسات تحلیلگران بازار کریپتو یک شبه صعودی شد.

اقتصاد بازگشت گاوها / افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

به دنبال انتشار این اخبار، ارزش بازار کریپتو ۶۵ میلیارد دلار افزایش یافت. این حرکت بزرگ، احساسات نزولی اخیر را معکوس کرد و تحلیلگران و فعالان بازار اکنون به چرخه صعودی بعدی چشم دوخته‌اند.

در ۳۰ آگوست، مایکل ون ده پوپه، تحلیلگر معروف، گفت: ترس و بلاتکلیفی از بین رفته و حجم زیادی از هیاهو و حرکت به بازار بازگشته است. ETF بیت کوین و همچنین، بازار صعودی نزدیک‌تر از چیزی است که ما فکر می‌کنیم.

ون ده پوپه در ادامه خاطرنشان کرد که پس از این پیروزی، بیشتر دستاوردها برای بیت کوین بوده که قابل‌انتظار بود: تسلط بیت ‌کوین به سمت بالا افزایش می‌یابد؛ زیرا در حال حاضر علاقه (سرمایه‌گذاران) به بیت‌ کوین متمایل شده است، نه آلت‌کوین‌ها. این یک استاندارد است.

تحلیلگر معروف دیگری با نام مستعار CrediBULL Crypto هم اظهار داشت: واقعیت این است که هیچ شکستی در ساختار بازار وجود ندارد که بخواهد احساسات بیش از حد نزولی را توجیه کند.

در همین حال، ویل کلمنت گفت: این یکی از بزرگ‌ترین روزها برای بیت کوین در تاریخ آن است. مدیران و رهبران صنعت نیز به دنبال انتشار این خبر خوش‌بین بودند.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین ساعاتی پس از انتشار این خبر، نزدیک به ۶ درصد یا حدود ۲ هزار دلار افزایش یافت. با این حال، در جریان معاملات صبح چهارشنبه در آسیا، اندکی عقب‌نشینی کرد. این موضوع نشان می‌دهد که حتی یک رویداد به این بزرگی هم برای بالا بردن بازار از مقاومت قوی‌ای که در بیشتر روزهای سال جاری وجود داشته، کافی نیست.

همچنین، توجه به این نکته هم ضروری است که کمیسیون SEC ممکن است همچنان با درخواست‌ها برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین مخالفت کرده یا تصمیم‌گیری در مورد این موضوع را به تعویق بیاندازد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها