|
کدخبر: 304771

قانون مالیاتی جدید دولت بایدن برای ارزهای دیجیتال

چندین تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال از قوانین جدید مالیات بر ارزهای دیجیتال که اخیراً توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده مطرح شده، انتقاد کرده‌اند.

اقتصاد قانون مالیاتی جدید دولت بایدن برای ارزهای دیجیتال

در ۲۵ آگوست و در تلاش برای فرار مالیاتی کاربران ارزهای دیجیتال، سازمان خدمات درآمد داخلی (IRS) ایالات متحده به کارگزاران پیشنهاد کرد که قوانین جدیدی را برای فروش و تجارت دارایی‌های دیجیتال دنبال کنند.

به دنبال انتشار این خبر، بسیاری از افراد جامعه کریپتو گفتند که این قوانین سختگیرانه می‌تواند صنعت کریپتو را از ایالات متحده دورتر کند. رایان سلکیس، مدیرعامل مساری، از جمله کسانی بود که به این خبر واکنش نشان داد و معتقد بود که اگر بایدن دوباره انتخاب شود، صنعت کریپتو در این کشور شکوفا نخواهد شد.

کریس پرکینز، رئیس شرکت سرمایه‌گذاری رمزارزی CoinFund هم بر این عقیده است که این قوانین منجر به کاهش جریان نوآوری به کشور می‌شود.

کریستین اسمیت، مدیرعامل انجمن بلاکچین نیز در مورد ادغام گزارش دارایی‌های دیجیتال با دارایی‌های سنتی گفت:

    به یاد داشته باشید که اکوسیستم رمزارزی بسیار متفاوت از دارایی‌های سنتی است، بنابراین قوانین باید مطابق با آن تنظیم شوند.

در همین حال، تحلیلگران دیگر هم شک دارند که چه دموکرات‌ها و چه جمهوری‌خواهان به اندازه کافی از منافع ارزهای دیجیتال در ایالات متحده حمایت کنند.

فعالان صنعت کریپتو در ایالات متحده بارها در مورد انتخاب‌های نظارتی که بر نوآوری در داخل کشور تأثیر می‌گذارند، ابراز نگرانی کرده‌اند. در همین راستا، براد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل هم اخیراً اظهار داشته که صنعت کریپتو به دلیل کندتر بودن روند تنظیم در مقایسه با سایر کشورها مانند استرالیا، بریتانیا و سنگاپور، در حال دور شدن از ایالات متحده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها