|
کدخبر: 304484

کلاهبرداران به جان ارتش شیبا افتادند

در میان هیجان فزاینده پیرامون راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ شیبا، معروف به شیباریوم، افزایش هشداردهنده‌ای در مورد کلاهبرداری‌هایی که جامعه SHIB را هدف قرار می‌دهند، وجود دارد.

اقتصاد کلاهبرداران به جان ارتش شیبا افتادند

یکی از این کلاهبرداری‌ها در پلتفرم رسانه اجتماعی X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) تحت یک حساب کاربری تقلبی که خود را شیتوشی کوساما، سرپرست پروژه شیبا اینو نشان می‌دهد، ظاهر شده است.

این حساب کاربری تقلبی به دروغ ادعا می‌کند که «مقیاس‌پذیری شیباریوم کامل شده است» و از کاربران می‌خواهد با استفاده از یک پیوند مشکوک، «برای بازخرید پاداش‌های خود به شیباریوم پل بزنند».

هدف این تلاش متقلبانه، سوء‌استفاده از شور و شوق جامعه شیبا برای راه‌اندازی اخیر شیباریوم در شبکه اصلی است. کوسامای واقعی اخیراً تأکید کرد که پروژه شیباریوم در حال عبور از چالش‌های فنی است و در حال حاضر در حالت خصوصی باقی می‌ماند.

برای کمک به جامعه در تمایز بین حساب‌های واقعی و تقلبی، شایان ذکر است که حساب توییتر ShytoshiKusama@ به‌طور برجسته دارای برچسب SHIB است که نماد ارز دیجیتال شیبا اینو است. علاوه بر این، حساب واقعی به‌روزرسانی‌های رسمی را ارائه می‌دهد و از هدایت کاربران به سایت‌های خارجی بدون اطلاعیه‌های رسمی قبلی اجتناب می‌کند.

از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال خواسته می‌شود که احتیاط کنند و همیشه منابع را قبل از انجام هر گونه انتقال یا اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی بررسی نمایند. پلتفرم‌ها و سخنگوهای معتبر هرگز از کاربران نمی‌خواهند که وجوه خود را برای شرکت در رویدادهای اهدایی واریز کنند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها