|
کدخبر: 302075

تولد شیبا با سوپرایز طرفداران همراه شد!

بررسی نمودار ساعتی قیمت شیبا اینو (SHIB) نشان می‌دهد که این میم کوین محبوب روز گذشته و همزمان با سالگرد ۳ سالگی خود، سه کندل سبز رنگ متوالی را ثبت کرد. آخر هفته گذشته بود که حساب رسمی شیبا در توییتر شمارش معکوسی را برای این رویداد به اشتراک گذاشت و سرانجام، روز بزرگ فرا رسید.

اقتصاد تولد شیبا با سوپرایز طرفداران همراه شد!

روز گذشته، لوسی، یکی از مقامات اکوسیستم شیبا اینو و دیگر اعضای جامعه، آرزوهایی را برای شیبا اینو در سومین سالگرد تأسیس خود ابراز کردند. لازم به ذکر است که توکن شیبا اینو در ۳۱ جولای سال ۲۰۲۰ ایجاد شد که یک رویداد برجسته برای این شبکه است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که روز گذشته، قیمت SHIB با یک رشد ۱٫۹۲ درصدی به ۰٫۰۰۰۰۰۸۶۸ دلار رسید.

تیم توسعه شیبا اخیراً از آغاز «تابستان شیباریوم» که شروع عصر جدیدی برای شیبا اینو است، خبر داد. در این عصر جدید، انتظار می‌رسد که شاهد به‌روزرسانی‌های عمده‌ای برای مأموریت غیرمتمرکزسازی SHIB باشیم. در همین راستا، پل اتریوم-شیبا اینو هم در روزهای اخیر در نسخه بتا معرفی شد و اعضای جامعه مشتاقانه منتظر معرفی شبکه اصلی بلاکچین لایه دوم شیباریوم هستند.

در این میان، دارندگان بزرگ شیبا نیز خود را برای عصر جدید SHIB آماده می‌کنند. به گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment، از تاریخ ۴ ژوئن، حدود ۱٫۱۱ تریلیون توکن شیبا به ارزش بیش از ۹ میلیون دلار به ذخایر نهنگ‌ها اضافه شده که نشان‌دهنده انباشت قابل‌توجهی توسط این کیف پول‌ها است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها