|
کدخبر: 303750

رشد ۳۰۰ درصدی قیمت این رمزارز

سایبر کانکت (CYBER)، توکنی که اخیراً در صرافی بایننس لیست شده، روز گذشته شاهد رشد چشمگیر قیمت خود بود و به رمزارز ترند بازار تبدیل شد.

اقتصاد رشد ۳۰۰ درصدی قیمت این رمزارز

بر اساس داده‌های بازار، به دنبال لیست شدن این رمزارز در صرافی بایننس، قیمت آن بلافاصله نزدیک به ۳۰۰ درصد افزایش یافت و رکورد تاریخی خود را در حدود ۸ دلار ثبت کرد. البته در زمان نگارش این خبر، ارزش این توکن کاهش یافته و به نزدیکی ۵ دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت اول، سایبر کانکت حجم معاملات ۶۱,۱۱۰,۹۶۶ دلار را به ثبت رساند و ارزش بازار آن به ۶۲,۵۷۵,۴۶۴ دلار رسید. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با افزایش ۱۶۸ درصدی در ارزش بازار و افزایش ۴۵ میلیون درصدی حجم معاملات ۲۴ گذشته خود روبرو شده است.

سایبر کانکت که در حال حاضر در رتبه ۳۲۴ وبسایت کوین مارکت کپ قرار دارد، دارای عرضه در گردش ۱۱,۰۳۸,۰۰۰ واحدی از حداکثر ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن خود است. با توجه به عملکرد چشم‌گیر سایبر کانکت در عرضه اولیه صرافی (IEO)، افت قیمت اخیر آن باعث تعجب جامعه ارزهای دیجیتال شده است.

این پروژه ۵.۴ میلیون دلار از طریق اولین عرضه اولیه صرافی خود با ۳۰۰۰۰۰۰ توکن در کوین‌لیست در می ۲۰۲۳ به دست آورد. علاوه بر این، دومین عرضه اولیه صرافی کوچکتر از ۶۰۰۰ توکن در بیت‌مارت، حدود ۱۰۸۰۰ دلار برای این پروژه جمع‌آوری کرد.

هدف اصلی سایبر کانکت ایجاد یک شبکه اجتماعی وب۳ است که کاربران را با در اختیار داشتن هویت دیجیتال، محتوا و تعاملات اجتماعی آ‌ن‌ها توانمند می‌کند. این پلتفرم ویژگی‌های کلیدی از جمله CyberAccount، CyberGraph و CyberID را معرفی می‌کند.

CyberAccount فرآیند ورود به فعالیت‌های وب۳ میان زنجیره‌ای و تراکنش‌ها در شبکه‌های مختلف را با استفاده از توکن‌های CYBER ساده می‌کند. از طرف دیگر، CyberGraph یک چارچوب امن برای ضبط محتوای تولید‌شده توسط کاربر و تسهیل اتصالات بین بلاکچین‌های مختلف ارائه می‌دهد.

علی‌رغم نوسانات اخیر قیمت، فناوری و اهداف سایبر کانکت همچنان مورد توجه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است؛ زیرا این پروژه در تلاش است تا راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای چشم‌انداز در حال تکامل هویت دیجیتال و مالکیت محتوا ارائه دهد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها