|
کدخبر: 259730

اقدام عجیب بایننس درباره برداشت ارز دیجیتال

صرافی بایننس در بیانیه‌ ای اعلام کرد: زمانی که شبکه را پایدار ببینیم و حجم برداشت‌ های معلق کاهش یابد، بایننس برداشت‌ های این رمزارز ها را دوباره از سر می گیرد.

اقتصاد اقدام عجیب بایننس درباره برداشت ارز دیجیتال

معامله گران صبح روز سه شنبه به وقت آسیا گزارش دادند که به نظر می رسد صفحه سفارشات LUNA و UST فریز شده و هیچ سفارشی انجام نشده است.

بر اساس گزارش‌ هایی که در توئیتر منتشر شده است، معامله‌گران نمی‌توانند UST را به قیمتی غیر از ۷۰ سنت بفروشند. حساب رسمی Terra در توئیتی نوشت: “اگر از زیرساخت عمومی استفاده می کنید، لطفاً در حال حاضر آن را اسپم نکنید، زیرا ما در حال حاضر سطوح بالایی از حجم تراکنش را تجربه می کنیم. لطفا مراقب استفاده از زیرساخت عمومی ما باشید.”

در حال حاضر بنیاد لونا (LFG) دارای ۱۷۱.۴ میلیون دلار ارز در ذخایر خود است که ۸۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، ۸۶.۸۲ میلیون دلار در UST و با ۴۱ درصد کاهش نسبت به روز قبل، ۸۴.۵ میلیون دلار در AVAX ضرر داشته است.

بنیاد LFG ذخایر بیت کوین خود را که برای حمایت از نقدینگی استیبل کوین خود بود، تخلیه کرده است. صرافی های Kraken و CoinList نیز در این زمان برداشت ها را به حالت تعلیق درآورده اند. اما FTX در حال حاضر هنوز در حال پردازش برداشت UST است.

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها