|
کدخبر: 301770

منتظر رشد ۲۴۰۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال باشید

دن گامباردلو، از علاقه‌مندان به کاردانو (ADA) و بنیان‌گذار Crypto Capital Venture، پیش‌بینی می‌کند که در چرخه صعودی بعدی، حداقل بالاترین قیمت برای کاردانو ۷.۸۰ دلار خواهد بود.

اقتصاد منتظر رشد ۲۴۰۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال باشید

او معتقد است که با شکست بانک‌ها و سیستم‌های مالی، تمایل سرمایه‌گذاران به سمت ارزهای دیجیتال تغییر می‌کند و بازار واقعی ارزهای دیجیتال تا یک سال دیگر آغاز خواهد شد.

از قیمت فعلی، کاردانو باید تقریباً ۲۴۰۰ درصد افزایش داشته باشد تا به هدف ۷.۸۰ دلاری که دن گمباردلو پیش‌بینی کرده است، برسد. این پیش‌بینی ممکن است به نظر بسیار بلندپروازانه بیاید؛ اما باید در نظر داشت که بازار ارزهای دیجیتال همیشه می‌تواند با موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای مواجه شود.

یک حساب توییتر متمرکز بر جامعه کاردانو به نام ADA Whale نیز معتقد است که قیمت کاردانو افزایش پیدا خواهد کرد، البته نه لزوماً در سال ۲۰۲۳. در زمان نگارش این خبر، کاردانو با قیمت ۰.۳۰ دلار در حال معامله شدن است.

در گزارش هفتگی خود، شرکت Input Output Global (IOG)، توسعه‌دهنده بلاکچین کاردانو، به پیشرفت‌های حاصل شده توسط این بلاکچین در نسخه‌های جدید اشاره کرده است. در هفته گذشته، نسخه v.۸.۱.۲ از نود کاردانو که به‌روزرسانی‌هایی را به مفسر پلوتوس (Plutus) ارائه می‌دهد، راه‌اندازی شد. همچنین نسخه تست نت از پروتکل میتریل (Mithril) نیز راه‌اندازی شده که گامی مهم و رو به‌جلو برای شبکه کاردانو محسوب می‌شود.

طبق گزارش‌ها، تیم میتریل در حال نظارت بر شبکه است و پیش‌بینی می‌کند که در دوره بعدی کاردانو، شروع به ایجاد گواهی‌نامه‌ها خواهد کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها