|
کدخبر: 303469

سوختن یک میلیارد توکن در کوره‌های شیباسوزی

جامعه شیبا اینو در هفت روز گذشته ۱,۱۶۴,۷۵۵,۵۵۷ (۱.۱۶ میلیارد) توکن SHIB را به آتش کشیده است.

اقتصاد سوختن یک میلیارد توکن در کوره‌های شیباسوزی

این شاهکار قابل‌توجه از طریق ۲۱۷ تراکنش جداگانه به دست آمد. این رقم نشان‌دهنده افزایش ۲۸۲ درصدی نرخ سوزاندن شیبا در مقایسه با هفته گذشته است؛ جایی که انجمن شیبا ۳۰۴.۷۶ میلیون شیبا را از طریق ۱۵۴ تراکنش فردی حذف کرد.

توکن MSWAP، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز MARSWAP، به عنوان برترین سوزاننده SHIB در این هفته ظاهر شد. این پروژه جامعه-محور در آخر هفته فعالیت شدیدی را آغاز کرد و ۹۳۹,۷۸۸,۰۹۵ توکن SHIB را برای همیشه از طریق ۱۰۱ تراکنش متمایز حذف کرد. MSWAP مالیات ۲ درصدی را برای هر تراکنش خود اعمال کرده که از آن، برای خرید و سوزاندن SHIB استفاده می‌کند.

در ۱۳ آگوست، این پروژه رسماً به نقطه عطف بیش از ۳ میلیارد توکن SHIB سوخته رسید. بر اساس اطلاعات Shibburn.com، انجمن شیبا همچنین ۷۱۶.۴۸ میلیون توکن SHIB را از طریق ۹۷ تراکنش جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته نابود کرده است.

علی‌رغم سوختن شدید، میزان توکن‌سوزی کلی SHIB در روز گذشته ۱۶ درصد کاهش یافت. از سوی دیگر، علاقه نهنگ‌ها به شیبا اینو قبل از راه‌اندازی شیباریوم دوباره افزایش یافته است. طبق گزارش‌ها، نهنگی که به تازگی ظاهر شده، ۴.۵۹ تریلیون توکن SHIB به ارزش ۴۸.۲۵ میلیون دلار را در یک معامله بزرگ جمع‌آوری کرده است.

علاوه بر این، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، رسما تأیید کرده که باقی‌مانده عرضه BONE به زودی ضرب می‌شود. این اعلامیه باعث شده است که علاقه‌مندان به شیبا اینو در حالی که مشتاقانه منتظر راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم هستند، بسیار هیجان‌زده شوند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها