|
کدخبر: 300493

حرکت انتحاری نهنگ پیر اتریوم / کاهش قیمت در راه است؟

در یک تراکنش قابل‌توجه، یک آدرس قدیمی حاوی اتریوم‌های از پیش استخراج‌شده (Pre-Mined) به ارزش ۱۱۶ میلیون دلار، کل ذخیره ۶۱۲۱۶ اتریومی خود را به صرافی کراکن منتقل کرد.

اقتصاد حرکت انتحاری نهنگ پیر اتریوم / کاهش قیمت در راه است؟

از زمانی که اکوسیستم اتریوم در ژوئن ۲۰۱۴ رویدادی را برای فروش برگزار کرد و به اعضای اولیه تیم و هم‌بنیان‌گذاران اجازه داد تا ETHهای از پیش استخراج‌شده را جمع‌آوری کنند، این آدرس به مدت هشت سال غیرفعال بود. در آن زمان، ارزش ذخایر این آدرس حدود ۲۰ میلیون دلار بود.

با این حال، با افزایش قابل‌توجه قیمت اتریوم در طول سال‌های اخیر، ارزش توکن‌های این کیف پول قدیمی در حال حاضر بیش از ۱۱۶ میلیون دلار است. این انتقال با کارمزد تراکنش تنها ۱.۵ دلار و گس ۲۵.۴۷۵۶۷۳۱۶۱ gwei انجام شد.

هویت مالک این کیف پول ناشناخته باقی مانده است، اما این تراکنش مفهوم هودلینگ (Hodling) را برجسته می‌کند، که به نگه داشتن ارزهای دیجیتال برای درازمدت به عنوان یک ترفند سرمایه‌گذاری اشاره دارد.

همچنین، لازم به ذکر است که صاحب کیف پولی مذکور، یک رویکرد محتاطانه را برای اطمینان از امنیت وجوه با ارسال یک تراکنش آزمایشی ۰.۰۵ اتریوم به کراکن، قبل از شروع یک انتقال بزرگتر، اتخاذ کرد. این حرکت هم دقت و ظرافت مربوط به مدیریت تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در مقیاس بزرگ را نشان می‌دهد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها