|
کدخبر: 303237

سناتورهای آمریکایی پشت کوین بیس درآمدند!

چندین نهاد مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال، از جمله شورای کریپتو برای نوآوری، انجمن بلاکچین، اتاق تجارت دیجیتال و صندوق آموزش دیفای، به همراه سناتور ایالات متحده، سینتیا لومیس، با ارسال درخواستی از دادگاه فدرال خواسته‌اند تا شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه صرافی رمزارزی کوین بیس را رد کند.

اقتصاد سناتورهای آمریکایی پشت کوین بیس درآمدند!

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دادخواست قضایی علیه کوین‌ بیس ارائه کرده است، که در آن ادعا می‌شود کوین‌بیس به عنوان یک صرافی اقدام به معامله ارزهایی که در دسته اوراق بهادار قرار می‌گیرند، کرده است.

نهادها و افرادی که از دادگاه فدرال درخواست رد شکایت SEC از کوین بیس را دارند استدلال می‌کنند که SEC از اختیارات خود فراتر رفته و سعی می‌کند بر موضوعاتی که باید توسط کنگره و سایر نهادهای مرتبط رسیدگی شود، تأثیر بگذارد.

صرافی کوین بیس استدلال کرده است که تراکنش‌های مورد بحث به عنوان قراردادهای سرمایه‌گذاری تحت قانون اوراق بهادار واجد شرایط نیستند. در حالی که کنگره در حال بررسی قوانین مرتبط با ارزهای دیجیتال است، هنوز مشخص نیست که با چه سرعتی در مورد مقررات گسترده کریپتو عمل خواهد کرد.

موضع SEC در مورد توکن‌های رمزارزی به عنوان اوراق بهادار توسط گری جنسلر رئیس این کمیسیون بیان شده است که بر حمایت از سرمایه گذاران و اعتماد بازار تأکید دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها