|
کدخبر: 302870

بررسی عملکرد کاردانو در سه ماهه دوم ۲۰۲۳ / افزایش قیمت در راه است؟

فعالیت بلاکچین کاردانو (ADA) در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ به طور قابل توجهی افزایش یافته که به دلیل چندین به‌روز‌رسانی انجام‌‌شده در شبکه است. به گزارش شرکت تحلیلی مساری (Messari)، تعداد تراکنش‌ها و ارزش دارایی قفل‌شده نیز در بلاکچین کاردانو افزایش‌یافته که نشان‌دهنده افزایش تقاضا و استفاده بیشتر از شبکه است.

اقتصاد بررسی عملکرد کاردانو در سه ماهه دوم ۲۰۲۳ / افزایش قیمت در راه است؟

همچنین داده‌های DefiLlama نشان می‌دهند که تا روز دوشنبه، حدود ۱۷۵ میلیون دلار توکن در کاردانو قفل شده‌اند که بالاترین سطح در سال جاری است، اما هنوز ۵۰ درصد کمتر از اوج تاریخی ۳۴۰ میلیون دلاری است که در می ۲۰۲۲ به ثبت رسیده بود.

با این حال، تعداد کاربران فعال روزانه کاردانو اندکی کاهش داشته است. با وجود این، کاربر معمولی فعال‌تر از قبل است. در سه ماهه دوم سال، نسبت تعداد تراکنش‌ها به تعداد آدرس‌های فعال برابر با ۱.۱۹ درصد بوده که نسبت به سه ماه قبل ۶.۱ درصد و نسبت به سال گذشته ۱۳.۲ درصد افزایش داشته است.

بار بلاکچین نیز که داده‌های موجود در بلاک‌ها را اندازه‌گیری می‌کند، از کمتر از ۴۰ درصد به ۵۰ درصد در سه ماهه دوم افزایش یافت و در ماه می به اوج ۸۱ درصدی رسید.

افزایش فعالیت در شبکه کاردانو، به بهبودهای فنی و ظهور برنامه‌های غیرمتمرکز جدید (dapps) در شبکه نسبت داده می‌شود. علاوه بر این، ادغام ماشین مجازی اتریوم (EVM) به کاربران کاردانو این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کیف پول‌های کاردانو به قراردادهای هوشمند EVM دسترسی داشته باشند که این موضوع می‌تواند سودمندی و کاربرد اکوسیستم را برای دارندگان آن گسترش دهد. به طور کلی، این تحولات ممکن است به دلیل افزایش تقاضا و استفاده از شبکه، تأثیر مثبتی بر قیمت توکن کاردانو، ADA، در آینده داشته باشد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها