|
کدخبر: 302760

اقدام مهم چین در بازار ارزهای دیجیتال / افزایش قیمت در راه است؟

چین به تازگی یک حرکت بسیار مهم انجام داده که می‌تواند قیمت ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، ریپل، کاردانو، دوج کوین، ترون، پالیگان و سولانا، را تحت تأثیر قرار دهد.

اقتصاد اقدام مهم چین در بازار ارزهای دیجیتال / افزایش قیمت در راه است؟

طبق گزارش‌ها، هنگ‌کنگ اخیرا صدور مجوز برای صرافی‌های رمزارزی محلی را آغاز کرده است. فوربز استدلال می‌کند که این حرکت می‌تواند به طور قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد؛ زیرا می‌تواند درها را به روی طیف گسترده‌تری از معامله‌گران ارزهای دیجیتال باز کند.

گزارش‌ها حاکی از آنند که اولین دریافت‌کنندگان این مجوزها، صرافی‌های رمزارزی HashKey و OSL بودند. قابل ذکر است، این مجوزها اکنون به این پلتفرم‌ها امتیاز ارائه خدمات به مشتریان خرد هنگ کنگ را می‌دهند و از تمرکز قبلی خود صرفاً بر روی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای خارج می‌شوند.

پیش از این، مدیرعامل سیرکل، یک ناشر استیبل کوین، بر افزایش تقاضا برای دارایی‌های رمزارزی در بازارهای نوظهور تاکید کرده بود. او در صحبت‌های خود، به ویژه به آسیا اشاره کرد که چین و هنگ کنگ در این روند نقش محوری دارند.

در همین حال، کارشناسان صنعت هم پیش‌بینی می‌کنند که ورود مجدد چین به بازار ارزهای دیجیتال، می‌تواند رالی صعودی بعدی این دارایی‌ها را تسریع کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها