|
کدخبر: 302615

فناوری که بازار ارزهای دیجیتال را متحول می‌کند

توسعه‌دهندگان تتر قرار است کتابخانه‌ جاوا اسکریپت خلاقانه‌ای را منتشر کنند که برای تسهیل انتقال دستورات و سیگنال‌ها به سخت‌افزارهای استخراج بیت کوین، از جمله WhatsMiner، AvalonMiner و Antminer، ایجاد شده است.

اقتصاد فناوری که بازار ارزهای دیجیتال را متحول می‌کند

بر اساس پستی که پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر در X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت، بخش‌های خاصی از این نرم‌افزار استخراج می‌تواند در آینده بر روی پلتفرم‌های متن‌باز در دسترس قرار گیرد. هدف اصلی نرم‌افزار استخراج بیت کوین معرفی‌شده توسط تتر، مدیریت کارآمد ظرفیت استخراج است که منجر به عملیات موثرتر می‌شود.

علی‌رغم مواجهه با چالش‌های قانونی و اقدامات نظارتی، تتر همچنان در بخش استخراج ارزهای دیجیتال مشارکت دارد. این شرکت پس از اعلام برنامه‌های خود برای تخصیص بخش خاصی از سود ماهانه خود برای خرید بیت کوین، از سرمایه‌گذاری‌هایش در استخراج پایدار BTC در اروگوئه خبر داد.

اروگوئه به دلیل زیرساخت‌های قوی خود در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر مشهور است. به لطف منابع طبیعی فراوان، نزدیک به ۱۰۰ درصد برق آن از منابع تجدیدپذیر تامین می‌شود.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که یازدهمین کیف پول بزرگ بیت کوین متعلق به تتر است. با توجه به لیست آدرس‌های ثروتمند بیت کوین، آدرس «bc۱qj» دارای موجودی ۵۵۰۲۲٫۱۹ BTC است که معادل ۱٫۶ میلیارد دلار با قیمت فعلی است.

اگرچه تتر مالکیت این آدرس BTC را نه رد و نه تایید کرده است، داده‌های آنچین ارائه‌شده توسط پلتفرم Arkham Intelligence، نقل و انتقالات متعددی را نشان می‌دهند که از بیتفینکس سرچشمه می‌گیرند. لازم به ذکر است که شرکت‌های تتر و بیتفینکس، هر دو متعلق به Ifinex هستند.

بینفینکس همچنین آدرس بیت کوین «bc۱qg» را مدیریت می‌کند که به عنوان دومین کیف پول بزرگ جهان، حاوی ۱۷۸۰۱۰٫۰۸ بیت کوین است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها