|
کدخبر: 298172

اتریوم فرشته نجات ریپل شد!

تحلیلگران JPMorgan، غول خدمات مالی چندملیتی آمریکایی، در گزارشی گفتند که اسناد هینمن که هفته گذشته در کشمکش حقوقی کمیسیون بورس و اوراق بهادار با شرکت ریپل منتشر شد، احتمالاً باعث تمرکززدایی بیشتر در حوزه کریپتو خواهد شد.

اقتصاد اتریوم فرشته نجات ریپل شد!

اسناد هینمن پیام‌ها و ایمیل‌های داخلی مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن مدیر سابق امور مالی شرکت در سال ۲۰۱۸ درباره ETH هستند که می‌گوید اتریوم شبیه به یک کالا است نه اوراق بهادار. او توضیح داد که چنین دارایی‌هایی، زمانی که به اندازه کافی غیرمتمرکز شوند، می‌توانند به کالا تبدیل شوند.

ریپل از اظهارات موجود در این اسناد برای دفاع از ادعاهای SEC در دادخواست جاری استفاده کرد. از دسامبر ۲۰۲۰، رگولاتورهای ایالات متحده اصرار داشتند که XRP یک اوراق بهادار ثبت‌نشده است؛ زیرا معیارهای لازم برای قبولی در آزمون هاوی را دارد.

آزمون هاوی به پرونده‌‌ای در دادگاه عالی ایالات متحده برای تعیین اینکه آیا تراکنشی واجد شرایط برای قرارداد سرمایه‌گذاری است یا خیر، اشاره دارد.

ریپل اظهار داشت که توکن XRP از زمان تأسیس به همان روشی فروخته شد که اتریوم به فروش می‌رسد؛ بنابراین باید به‌عنوان یک کالا نیز شناخته شود. هر دو طرف درخواست‌های متعددی را ارائه کرده‌اند که صدور حکم را برای دادگاه دشوار کرده است.

افشاگری‌های انجام‌شده در این اسناد هینمن می‌تواند سایر ارزهای دیجیتال را شبیه به ETH و غیرمتمرکزتر کند؛ زیرا غیرمتمرکز شدن بیشتر، شانس اعلام‌نشدن یک دارایی دیجیتال به‌عنوان یک اوراق بهادار را افزایش می‌دهد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها