|
کدخبر: 299400

با این بازی پولدار شوید!

رمزارز اکسی اینفینیتی با نماد اختصاری AXS، هفته گذشته افزایش قیمت قابل‌توجه ۲۰ درصدی را تجربه کرد. علت این رشد را می‌توان به مسابقات و بازی‌هایی مرتبط دانست که باعث افزایش فعالیت‌ها در شبکه شده‌اند. داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که این رشد ممکن است هنوز به پایان نرسیده و دستاوردهای بیشتری در پیش باشد.

اقتصاد با این بازی پولدار شوید!

مسابقه پایانی AxieTH World Battle Bangkok ۲۰۲۳ در ۲۵ ژوئن برگزار شد و در عرض یک هفته، فعالیت شبکه افزایش یافت و قیمت رمزارز اکسی اینفینیتی را به بالای سطح مقاومتی قیمتی بحرانی ۶.۵۰ دلار رساند. اگرچه قیمت رمزارز اکسی اینفینیتی در چند روز گذشته اندکی کاهش یافته، اما سطح بالای فعالیت شبکه نشان می‌دهد که دستاوردهای بیشتری در راه است.

در این میان، داده‌های پلتفرم Santiment هم نشان می‌دهند که افزایش فعالیت در شبکه نقشی اساسی در افزایش قیمت داشته است. در ۲۳ ژوئن، رمزارز اکسی اینفینیتی تنها ۱۵۲۴ کاربر فعال را جذب کرد. با این حال، تا پایان ۳ ژوئیه، آدرس‌های فعال روزانه این رمزارز با ۲۲ درصد افزایش به ۱۸۶۴ کاربر رسید. افزایش این نرخ افزایش نشان می‌دهد که کاربران بیشتری می‌توانند در روزهای آینده برای خرید رمزارز اکسی اینفینیتی وارد بازار شوند.axs-price-gaming-more-gains-ahead-با تداوم بازی Axieth، رمزارز اکسی اینفینیتی احتمالاً این سطح بالای فعالیت کاربر را حفظ خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت می‌تواند حتی بیشتر افزایش یابد.

پس از اینکه قیمت رمزارز اکسی اینفینیتی ۲۰ درصد افزایش یافت، به نظر می‌رسد که هنوز کمتر از ارزش واقعی قیمت‌گذاری شده باشد. نسبت ارزش شبکه به حجم تراکنش (NVT) از اواسط ژوئن کاهش یافته است. از ۱۷ ژوئن تا ۴ ژوئیه، رمزارز اکسی اینفینیتی شاهد کاهش ۸۷ درصدی نسبت ارزش شبکه به حجم تراکنش بود. نسبت ارزش شبکه به حجم تراکنش، رشد فعالیت‌های اقتصادی اساسی در شبکه بلاکچین را نسبت به قیمت رمزارز ارزیابی می‌کند. هنگامی که نرخ این نسبت کاهش می‌یابد، نشان می‌دهد که رمزارز کمتر خریداری شده و به طور احتمالی می‌تواند باعث رشد قیمت شود.axs-price-gaming-more-gains-aheadاگر این الگو درست باشد، خریداران این ارز دیجیتال می‌توانند در روزهای آینده دوباره اختیار روند بازار را در دست بگیرند. با توجه به عوامل ذکرشده، رمزارز اکسی اینفینیتی احتمالاً رشد بیشتری داشته و به سمت ۷ دلار پیش خواهد رفت. با این حال، خریداران ابتدا باید موفق به عبور از سطح مقاومتی قیمتی ۶.۵۰ دلاری شوند؛ سطحی که ۵۳۸ سرمایه‌گذار حدود ۱.۱۳ میلیون دلار رمزارز اکسی را در ۶.۴۹ دلار خریده‌اند و می‌توانند یک اصلاح قیمتی دیگر را آغاز کنند.

برعکس، اگر رمزارز اکسی اینفینیتی به زیر ۶ دلار سقوط کند، خرس‌های بازار می‌توانند روند صعودی را درهم بشکنند. در آن صورت، ۵۲۰ سرمایه‌گذار که ۲۶۰ هزار رمزارز اکسی اینفینیتی را با قیمت متوسط ۵.۹۱ دلار خریداری کرده بودند، می‌توانند به حمایت از قیمت بپا خیزند. در صورت از دست رفتن سطح حمایتی مذکور، رمزارز اکسی اینفینیتی می‌تواند به ۵ دلار بازگردد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها