|
کدخبر: 298496

کتابی درباره اراضی ملی، روش های اعتراض و مراجع رسیدگی

معرفی کتاب نحوه تشخیص اراضی ملی از مستثنیات، روش‌های اعتراض و مراجع رسیدگی به آن نوشته هانا پرج و ترجمه آرش بینشیان را در این گزارش می خوانید.

اقتصاد کتابی درباره اراضی ملی، روش های اعتراض و مراجع رسیدگی

کتاب «نحوه تشخیص اراضی ملی از مستثنیات، روشهای اعتراض و مراجع رسیدگی به آن»، با توجه به دغدغه های موجود در حوزه منابع طبیعی کشور به قلم آرش بینشیان حقوقدان گردآوری و تالیف شده است. بینشیان در خانواده ای مذهبی و متدین از ایل عشایر چشم به جهان گشود اجداد و اسلاف وی دامدار و کشاورز بودند وی مجری طرح های مرتعداری و تلفیقی در کشور بوده و تحصیلات عالیه حقوقی دارد. بینشیان معتقد است.

کتاب-اراضی

تخریب، تغییر کاربری، تصرف منابع طبیعی از چالشهای مهم زیست محیطی کشور است و ایجاد این چالشها را نتیجه عواملی چون نواقص قانون گذاری فقر فرهنگی، مشکلات معیشتی عدم رعایت قانون و ضوابط فنی و عدم اجرای کامل پروتکلها و کنوانسیونهای مربوطه میداند. وی با تالیف کتاب نحوه تشخیص اراضی ملی از مستثنیات روشهای اعتراض و مراجع رسیدگی به ان به چالشها و راهکارهای حقوق منابع طبیعی کشور پرداخته است. دیگر اثر این نویسنده تالیف کتاب حدود مسئولیت و تکالیف قانونی و حرفه ای مدیران شرکتها » مربوط به مسئولیت کیفری و مدنی مدیران شرکتهای تجاری میباشد.

مطالعه و بهره برداری از کتابهای یادشده به اساتید، حقوق قضات وکلای دادگستری کارشناسان دادگستری مسئولان وزارت جهاد کشاورزی فعالان محیط زیست مدیران شرکت ها توصیه میشود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها