|
کدخبر: 297787

تخریب ۸۳ فقره ساخت و ساز غیرمجاز

بخشدار قلعه نو از توابع شهرستان ری اعلام کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغ‌ها ۸۳ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در ۱۳ هکتار از زمین های کشاورزی روستای چالطرخان این بخش تخریب شد.

سید امیر اسحاقی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: سودجویان با دیوارکشی در زمین های کشاورزی قصد ساخت چهاردیواری، سوله و راه‌اندازی دامداری‌های غیرمجاز داشتند که با ورود دستگاه‌های متولی از این اقدامات جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز تشدید شده‌است، خاطرنشان کرد: عملیات تخریب و قلع‌ وقمع تمام ساخت‌وسازهای غیرمجاز با حضور عوامل نیروی انتظامی، پلیس امنیت، یگان حفاظت، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری و نیز با دستور مقام قضایی اجرایی شده است.

این مسئول با تأکید بر حفاظت از زمین‌های کشاورزی افزود: با هرگونه ساخت‌وسازها غیرمجاز و دخل و تصرف در زمین‌های کشاورزی که مانع از تولید محصولات شود به‌شدت برخورد می‌ کنیم.

بخشدار قلعه‌نو یادآور شد: تیم‌های گشتی بخشداری قلعه‌نو و کلیه روستاهای این بخش به‌صورت شبانه‌روزی منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت‌وساز غیرمجاز به صورت جدی برخورد می‌شود.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها