|
کدخبر: 293347

با خودسوزی شیبا قیمت پپه ریخت

در ساعات گذشته، توکن SHIB روندی افزایشی را آغاز کرده است؛ زیرا خبر توکن‌سوزی ۲ میلیاردی شیبا در جوامع رمزارزی وایرال شده است. در روزهایی که PEPE به عنوان میم کوینی جدید مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته، به نظر می‌رسد شیبا دوباره می‌تواند به صدر اخبار بازگردد.

اقتصاد با خودسوزی شیبا قیمت پپه ریخت

در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲۵۹.۵۹۸.۳۷۷ توکن شیبا اینو طی ۶ تراکنش وارد فرآیند توکن‌سوزی شد. افزایش ۳۰ هزار درصدی نرخ توکن‌سوزی، میزان عرضه در گردش SHIB را به ۵۷۴.۱۲ تریلیون توکن کاهش داده است.

یک کیف پول متعلق به Blaze Token حدود ۲ میلیارد توکن شیبا اینو را سوزاند. گروه Blaze Token پیش‌تر متعهد شده بود که میلیاردها توکن SHIB را بسوزاند. به علاوه ۵ میلیارد توکن BLZE‌ هم وارد فرآیند توکن‌سوزی شد. اکانت بلیز توکن با انتشار این خبر در توییتر اعلام کرد که این رویداد تازه ابتدای راه است!

مجموعه CultPunks NFT هم با سوزاندن ۲۴۶ میلیون توکن SHIB باعث افزایش توکن‌سوزی‌ها در روزهای گذشته شده است. این مجموعه ۱ درصد از توکن‌هایش را نیز به صندوق ShytoshiKusama برای حمایت از بانوان فعال در حوزه بلاکچین ارسال کرد.

توکن پپه (PEPE) در هفته‌های گذشته تبلیغات و حواشی بسیار زیادی داشته است. حالا از نظر حجم معاملات، این میم کوین شیبا اینو و فلوکی (Floki) را پشت سر گذاشته است. در چنین وضعیتی جامعه شیبا به دنبال دفاع از جایگاهش به عنوان دومین میم کوین برتر کریپتوکارنسی است.

گرچه قیمت رمزارز پپه در یک هفته قبل ۵۰۰ درصد افزایش داشته اما در ۲۴ گذشته، ارزش این توکن حدود ۱۶ درصد کاهش یافته است. در همین مدت قیمت شیبا اینو حدود ۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها