|
کدخبر: 294417

افزایش ۵۴ درصدی قیمت پپه بعد از توییت ماسک

درست زمانی که فعالان بازار ارزهای دیجیتال در مورد اینکه آیا فصل جاری میم کوین‌ها به اوج خود رسیده است یا خیر، گمانه‌زنی می‌کردند، ایلان ماسک، میلیاردر معروف، با اشاره غیرمستقیم به پپه کوین (PEPE) در یک میم، به جنون این ارز دیجیتال پیوست.

اقتصاد افزایش ۵۴ درصدی قیمت پپه بعد از توییت ماسک

پس از آن که ماسک خبر انتصاب لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل جدید توییتر را به اشتراک گذاشت، یک میم با موضوع پپه قورباغه را در این شبکه منتشر کرد. طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که مدیرعامل جدید توییتر هم به میم کوین‌ها علاقه‌مند است و این موضوع می‌تواند کمک زیادی به جامعه ارزهای دیجیتال کند.

ماسک پیش‌تر و در توییت‌های قبلی خود هم به میم کوین‌هایی همچون دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی اینو (FLOKI)، اشاره کرده بود. حال، حضور شخصیت «په‌په قورباغه» در میم جدید او که در مورد تغییرات قانون اساسی ایالات متحده است، می‌تواند نشانه‌ای غیرمستقیم از حمایت ماسک از پپه باشد. حساب رسمی پپه در توییتر نیز به این توییت ماسک واکنش نشان داد. در پاسخ به این توییت، قیمت میم کوین پپه بلافاصله بیش از ۵۴ درصد افزایش یافت.

میم کوین پپه در ماه آوریل و توسط توسعه‌دهندگان ناشناس به بازار عرضه شد و توانست به سرعت حمایت جامعه کریپتو را به دست آورد. این میم کوین در حال حاضر در صرافی‌های بزرگی، از جمله منطقه نوآوری غول رمزارزی بایننس، لیست شده است.

همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، توییت‌های ماسک اخیراً باعث رشد چشمگیر قیمت میم کوین دیگری به نام Milady Meme Coin با نماد اختصاری LADYS نیز شده است. قیمت این میم کوین پس از توییت ماسک بیش از ۱۵ هزار درصد افزایش یافت.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر