|
کدخبر: 293577

حرکت انتحاری نهنگ بزرگ پپه قورباغه!

یکی از نهنگ‌های بزرگ میم کوین پپه در حرکتی قابل‌توجه، ۴.۲۳ تریلیون توکن PEPE معادل ۱۵.۶ میلیون دلار را به صرافی بایننس منتقل کرده است. این انتقال که توسط کارگزار بلاکچینی Lookonchain شناسایی شده، درست پس از لیست شدن پپه در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان رخ داد.

اقتصاد حرکت انتحاری نهنگ بزرگ پپه قورباغه!

انتقال قابل‌توجه این نهنگ موجی از گمانه‌زنی‌ها را در مورد سقوط احتمالی قیمت این توکن در آینده نزدیک به راه انداخته است. طبق گزارش‌ها، میانگین هزینه خرید این توکن‌ها توسط نهنگ مذکور ۰.۰۰۰۰۰۰۲۵۳۵ دلار بود که نشان‌دهنده سود احتمالی حدودا ۱۴.۵ میلیون دلاری برای او است.

علی‌رغم افزایش نگرانی‌ها در مورد ماهیت سوداگرانه توکن پپه، این توکن مبتنی بر میم شاهد رشد قیمتی قابل‌توجهی بوده است. طبق داده‌های به دست آمده از CoinGecko، قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است. ارزش بازار این میم کوین هم به بیش از ۱.۴ میلیارد دلار رسیده و در حال حاضر در رتبه ۴۱ ارزهای دیجیتال قرار دارد.

تیم Lookonchain همچنین گزارش کرده که نهنگ مذکور روی توکن‌ TURBO نیز سرمایه‌گذاری کرده و ۷۵۵ میلیون از این توکن را خریداری کرده است که در حال حاضر، ۶۰۵,۰۰۰ دلار ارزش دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها