|
کدخبر: 292160

محبوب ترین رمزارز میان تریدرها کدام است؟

ارز دیجیتال تتر (Tether) یک رمزارز دارای پشتوانه که بر اساس تکنولوژی بلاکچین ارائه شده است. پشتوانه تتر، رایج ترین ارز فیات یعنی دلار آمریکاست، به این معنی که نرخ هر توکن تتر برابر با قیمت یک دلار آمریکا است. یعنی اگر شما ۱۰۰ تتر خریداری کنید، در واقع ارزش دارایی شما معادل ۱۰۰ دلار آمریکا خواهد بود.

اقتصاد محبوب ترین رمزارز میان تریدرها کدام است؟

به دلیل قیمت و نرخ ثابت تتر، این رمز ارز به عنوان محبوب ترین و پرکاربردترین استیبل کوین در حوزه ارزهای دیجیتال شناخته شده است.

تتر، محبوب ترین رمز ارز بین مبتدیان و تریدرهای بازار ارز دیجیتال است. ما در این نوشتار دلایل این محبوبیت را بررسی خواهیم کرد. اگر می خواهید در بازار ارزهای دیجیتال به صورت حرفه ای وارد شوید و به عنوان یک تریدر موفق، به کسب سود از این بازار بپردازید، شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنیم.

دلایل محبوبیت تتر چیست؟

تریدرها به دلیل اینکه قیمت لحظه ای تتر ثابت است، آن را به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای حفظ ارزش پولشان در بازار ارزهای دیجیتال می شناسند. به عنوان مثال، توصیه می شود برای حفظ ارزش سرمایه تان، دارایی تان را به دلار تبدیل کنید. اما همیشه قوانین سخت گیرانه مالیات در کشورهای مختلف، دغدغه همیشگی سرمایه داران بوده است. برای اینکه درگیر مالیات های سنگین یا محدودیت های بانکی برای حفظ دلارهایتان نشوید، بهترین گزینه خرید ارز تتر و نگهداری آن در کیف پول خودتان است. بدون پرداخت مالیات، ارزش سرمایه تان حفظ خواهد شد.

یکی از بزرگترین دلایلی که تریدرها علاقه زیادی به ارز تتر دارند این است که می تواند در شرایط ریزش قیمت ارزهای دیجیتال و تغییرات ناگهانی منفی بازار، ارزهای خود را با سرعت بالایی به تتر تبدیل کنند. این کار باعث می شود، ضرری که می تواند از تغییرات منفی بازار وارد می شود را کاهش دهند. چرا که در شرایط منفی بازار، قیمت تتر ثابت خواهد بود.

تتر یک ابزار سریع برای ورود و خروج تریدها به بازار ارزهای دیجیتال است. تتر در تبادلات رمز ارزی، استفاده زیادی می شود. تا جایی که تتر را به عنوان ارز انتقالی بین رمزارزهای مختلف می شناسند. تریدر موفق کسی است که بتواند به سرعت وارد یک بازار رمزارزی شود و در بهترین زمان ممکن خارج شود. این خروج از بازار نیاز به سرعت بالای تبدیل ارز دارد که تتر این امکان را برای تریدر مهیا میکند.

خرید تتر از بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

حجم معاملاتی که از طریق تتر انجام میشود بالاست و از طرفی این استیبل کوین در همه بازارهای ارزهای دیجیتال حضور دارد، این موضوع سبب افزایش اعتماد تریدرها به این ارز دیجیتال شده است و باعث شده است که تریدرها از این رمزارز برای خرید و فروش رمزارز و تبدیل ارزها به یکدیگر استفاده کنند.

ارز تتر به عنوان یک رمزارز پایدار، از اختلافات نوسانات قیمتی رمزارزهای دیگر مصون است. بدان معنی که قیمت تتر به طور معمول نسبتاً پایدار (معادل یک دلار آمریکا) است و در صورتی که قیمت رمزارزهای دیگر کاهش یا افزایش یابد، نرخ تتر تقریباً ثابت خواهد ماند. مثلا، اگر شما دارای رمز ارز اتریوم هستید و قیمت آن دچار نوسان قیمتی شدید شده است و اگر کمی دیرتر دست به کار شوید، ضرر زیادی را متحمل خواهید شد. از طرف دیگر تتر دارای قیمت ثابتی است که دستخوش این افت قیمت نشده است. بهترین راه حل تبدیل سریع اتریوم به تتر برای کاهش ضرر، خواهد بود.

تریدرها برای کسب سود بیشتر از ابزارهای حرفه ای و دقیق برای تحلیل بازار و پیش بینی قیمت ها استفاده می کنند. رمز ارز تتر، با ویژگی هایی که دارد می تواند ابزار مفیدی برای برنامه های و ابزارهای تحلیلی ارزهای دیجیتال باشد. تریدرها با کمک آن، بهتر تحلیل میکند، دقیق تر پیش بینی و بیشتر سود میکنند.

جمع بندی

تتر، رمز ارز دارای پشتوانه، پایداری بالا، حجم بالای معاملات، قیمت ثابت، سرعت زیاد در تراکنش ها موجب شده است بین مبتدیان و تریدرهای حوزه ارزهای دیجیتال به شدت محبوب شود. این بدان معنی است که تتر یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین رمز ارز در آینده حوزه کریپتوکارنسی خواهد بود.

این نکته را فراموش نکنید که تتر، یک پل ارتباطی مهم بین ارزهای دیجیتال و پول های فیات مانند دلار آمریکا و یورو می باشد.

 

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها