|
کدخبر: 292651

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

سکه ۲۵ تومانی هم میلیونی شد!

زمانی پول خرد در خرید و فروش‌های روزمره کاربرد داشت اما به مرور از چرخه معاملات خارج شد. سکه ۲۵ تومانی شاید جزء جذاب‌ترین پول خردهای قدیمی باشد که این روزها با قیمت‌های عجیبی به فروش می‌رسد. سکه ۲۵ تومانی در یک آگهی ۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

اقتصاد سکه ۲۵ تومانی هم میلیونی شد!

شاید برای شما جالب باشد، پول خردهایی که چند دهه پیش ارزشی برای صاحبان‌شان نداشتند، این روزها در فضای مجازی به قیمت‌های عجیب و غریبی به فروش می‌رود.

خرید و فروش سکه ۲۵ تومانی در سایت‌های ایرانی در قیمت‌های متفاوتی انجام می‌شود و طرفداران خاص خودش را در میان کلکسیون بازها پیدا کرده است. در عجیب‌ترین قیمت میان آگهی‌ها فردی یک سکه ۲۵ تومانی را به قیمت ۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. در توضیحات فروشنده سکه را مربوط به سال ۱۳۸۲ عنوان کرده است و به خریداران تاکیده کرده است که این سکه اصلی است.

سکه-۲۵ تومانی

در یک آگهی دیگر ۱۰ سکه ۲۵ تومانی توسط فروشنده ۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. فروشنده در مورد سال ضرب گفته است که این سکه‌ها در سال ۱۳۸۱.۱۳۸۲ و ۱۳۷۸ ضرب شده است. همچنین در مورد مشخصات ظاهری تمیزی و نو بودن نیز در این آگهی ذکر شده است.

۱۰-سکه

فردی دیگر نیز در یک آگهی یک سکه ۲۵ تومانی را ۴ میلیون تومان به فروش گذاشته است. در مورد مشخصات این سکه ضرب آن در سال ۱۳۸۱ عنوان شده است. فروشنده از ویژگی‌های ظاهری ۲ رنگ بودن سکه را نیز تاکید کرده است و حتی برای خریدار واقعی امکان تخفیف هم در نظر گرفته است.

سکه-۲۵

 

  • Danial ارسالی در

    سلام باید به کی بفروشیم بابای من زیاد دا ره از این سکه ها و همش هم نو هست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها