|
کدخبر: 291871

پرداخت ۳ مدل وام به بازنشستگان کشوری + جزئیات

اواخر بهمن ماه سال گذشته نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش صد درصدی وام ضروری بازنشستگان کشوری خبر داد. نخستین وامی که سال گذشته ثبت نام آنها آغاز شد پرداخت وام ضروری به مبلغ ۳۰ میلیون تومان بود که بیست و هشتم اسفندماه ثبت نام آن به پایان رسید و در سال جدید پرداخت آن آغاز خواهد شد.

اقتصاد پرداخت ۳ مدل وام به بازنشستگان کشوری + جزئیات

بازنشستگان کشوری از انتظار برای دریافت وام سی میلیون تومانی در روزهای آینده خبر می‌دهند و می‌گویند: امیدواریم هرچه زودتر مبلغ وام به حساب‌مان واریز شود.

این بازنشستگان در سال جدید، می‌توانند از دو وام دیگر نیز استفاده کنند، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی و وام ۳۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان.

 

منبع: ایلنا
  • میری ارسالی در

    دولت در همه مسائل مربوط به کارگری وبازنشسته های کارگری دخالت می‌کند مابرای بازنشستگان خودش همه جور تسهیلات را در نظر می‌گیرد چرااین همه تبعیض بین بازنشستگان کارگری و دولتی، ما شدیم مثل مرغ که هم در عزا و هم در جشن سرش رامیبرند یا دولت ونماینده هایش پایشان را از سازمان تامین اجتماعی گماردن افراد خودش بعنوان مدیرعامل تامین اجتماعی کوتاه کند یا همه چیز را یکسان بین بازنشسته ها بدهد.

ارسال نظر