|
کدخبر: 291310

با عضو جدید خانواده رمزارزها آشنا شوید

صرافی KuCoin پروژه بزرگ دیگری را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه می‌کند. بر اساس بیانیه منتشرشده، ارز دیجیتال ChainGPT با نماد اختصاری CGPT در KuCoin در دسترس خواهد بود. جفت معاملاتی پشتیبانی‌شده CGPT/USDT است.

اقتصاد با عضو جدید خانواده رمزارزها آشنا شوید

رمزارز ChainGPT یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته است که به صراحت برای فناوری بلاکچین و موضوعات مرتبط با کریپتو طراحی شده است. ChainGPT از جدیدترین الگوریتم‌ها و قابلیت‌های محاسباتی پرسرعت برای رسیدگی به مسائل چالش‌برانگیز در فضای بلاکچین و کریپتو استفاده می‌کند. با استفاده از ChainGPT، کاربران می‌توانند هر دانش و اطلاعاتی را که نیاز دارند، به سرعت به دست آورند. با بسیاری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگر که برای افراد، توسعه‌دهندگان و مشاغل طراحی شده، ChainGPT یک ابزار ضروری برای همه در فضای بلاکچین به شمار می‌رود.

از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد ChainGPT می‌توان به این موارد اشاره کرد: اطلاعات بلاکچین و کریپتو، تولیدکننده قرارداد هوشمند بدون کد، حسابرسی قرارداد هوشمند، اشکال‌زدایی از کد، تبدیل کد به کلمه، ایجاد اسناد، تجزیه و تحلیل نمودار و تجزیه و تحلیل تکنیکال، ویژگی‌های AML، تجزیه و تحلیل بلاکچین، منبع اخبار و خیلی بیشتر. با ایجاد پیشرفته‌ترین مدل هوش مصنوعی، موارد استفاده نامحدودی به کاربران ارائه می‌شود که می‌توان ChainGPT را در آن اعمال کرد.

شبکه ChainGPT توسط توکن کاربردی CGPT آن پشتیبانی می‌شود. این توکن برای دسترسی به ابزارها و محصولات مختلف هوش مصنوعی که توسط ChainGPT ارائه می‌شوند، مورد نیاز است و از این رو، نقش مهمی در اکوسیستم ChainGPT ایفا می‌کند.

 

منبع: ارزاکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها