|
کدخبر: 288848

انجام پروژه های میلیاردی در شهرک های صنعتی

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: طی یکسال گذشته ۸۲۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در کل شهرک‌های صنعتی این استان انجام شده است.

سعید صادقی روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: طی یکسال گذشته حدود ۴۹ مگابایت برق و ۱٠ میلیون مترمکعب آب و پساب را به شهرک‌های صنعتی استان تهران اضافه کردیم، همچنین ۲۵ هزار مترمکعب گاز در ساعت به شهرک‌های صنعتی اضافه شده است.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته بیش از ۸۷۸ هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی ملارد و پرند اضافه شده است. همچنین ۲۳۱ هکتار زمین برای فاز دو شهرک قرچک تهیه شده که اکنون آماده واگذاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از افزایش ظرفیت ۳۷٠ واحد صنعتی که زیر ظرفیت تولید کار می‌کردند، خبر داد و گفت: در سال جاری ۳۷٠ واحد صنعتی که زیر ظرفیت تولید کار می‌کردند، افزایش ظرفیت پیدا کردند که زمینه اشتغال بیش از ۵۳٠٠ نفر را فراهم کرده است.

صادقی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۱۱۰ طرح صنعتی در کل شهرک‌های صنعتی در حال ساخت و ساز است. همچنین ۱۵۸ واحد تعطیل نیز باز فعال سازی شدند و به چرخه تولید بازگشتند.

وی بیان کرد: در سال جاری ۱۱۵ واحد داخل شهرک‌های صنعتی با اعتبار حدود ۸۴۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال ۲ هزار نفر ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه در کل شهرک‌های صنعتی استان ۹ هزار و ۶٠٠ قرارداد داریم، بیان کرد: سه هزار و ۶٠٠ هکتار زمین صنعتی واگذار کردیم، ۶ هزار و ۴۹۳ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده است که زمینه اشتغال ۱۳۵ هزار نفر را ایجاد کرده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها