|
کدخبر: 287049

خدمات الکترونیکی شهرک های صنعتی در این استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: ۸۰ درصد از درخواست ها در زمینه ۵۰ مورد از خدمات این شرکت به متقاضیان در بخش‌های مختلف به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

رسول سواری افزود: دستکم هر هفته یک هزار درخواست از طریق سامانه الکترونیکی (E service) پاسخ داده می‌شود.

وی با بیان اینکه از طریق ارائه خدمات الکترونیکی به متقاضیان از مراجعه حضوری بیش از هزار نفر به شرکت شهرک‌های صنعتی کاسته شده است، ادامه داد: امروز فعالان صنعتی در واحدهای خود و در تمام ساعت‌های شبانه روز می‌توانند این خدمات را دریافت کنند.

به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها، ارائه خدمات به حوزه تولید و اشتغال استان اصفهان است.

وی یادآور شد: اصفهان به‌عنوان یک استان صنعتی نیازهای بسیاری در حوزه زیرساخت از جمله آب، برق و گاز دارد و باید با تلاش مضاعف بتوانیم مشکلات واحدهای صنعتی را در این زمینه به کمترین حد ممکن برسانیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد بودجه فنی این شرکت در سال جاری صرف احداث زیرساخت شده است.

وی اضافه کرد: سیاست این شرکت توسعه شهرک‌های موجود و ایجاد شهرک‌ها با مساحت بیش از هزار هکتار با مدیریت متمرکز است.

سواری خاطرنشان کرد: این سیاست‌گذاری از نظر علمی، فنی و اقتصادی به نفع اصفهان است و به توسعه صنعت در این استان با در نظر گرفتن ملاحظات تمامی دستگاه‌ها از جمله محیط زیست کمک می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در زمینه توسعه با توجه به محدودیت‌های انرژی در کشور در زمان حاضر و آینده، تمرکز مدیریتی در شهرک‌های بزرگ است تا از پراکندگی شهرک‌ها جلوگیری کنیم و بتوانیم مدیریت متمرکزی برای اجرای برنامه‌ها داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: بهینه سازی انرژی در شهرک‌های صنعتی در حوزه آب، برق و گاز اصلی‌ترین طرح‌های در دست اقدام این شرکت است و کمیته ای هم در این زمینه فعال شده است.

به گزارش ایرنا، ۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک عملیاتی شده و در حال واگذاری است.

تاکنون ۵۰ درصد از شهرک های این استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند.

هم‌اینک بیش از ۱۵۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال استان اصفهان مشغول کار هستند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها