|
کدخبر: 287812

تاکید مجلس بر افزایش حقوق بازنشستگان

نماینده مردم دورود در مجلس یازدهم گفت: از مجلس و دولت انتظار می رود معادل تورم جاری حقوق بازنشتگان و شاغلان را در بودجه سال آینده افزایش دهند.

اقتصاد تاکید مجلس بر افزایش حقوق بازنشستگان

حسین گودرزی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن قدردانی از حضور حماسه ساز ملت ایران خصوصاً مردم بافضیلت دورود و ازنا در راهپیمایی ۲۲ بهمن خطاب به رئیس جمهور گفت: در روزهای اخیر قیمت آهن آلات، مسکن و اقلام مصرفی و خوراکی در آستانه عید و ماه مبارک رمضان افزایش شتابانی داشته است. بیایید برابر عهدی که با خداوند و ملت ایران بسته اید با کنار گذاشتن وزرا و مسئولان کم تجربه و ناموفق، تیم اقتصادی دولت را ترمیم و امید را به جامعه بازگردانید.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم افزود: طرفداران مسدود و محدود نمودن پلتفرم های جهانی بیایند و جولان بلارقیب مخالفان و واگذاری تمام عیار شبکه های اجتماعی مجازی به دشمنان اسلام، نظام و انقلاب را تماشا کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: در تاسیس جهاد سازندگی برای نجات کشاورزی و زیرساخت های تولید روستایی اهتمام ورزید. از مجلس و دولت انتظار می رود معادل تورم جاری حقوق بازنشتگان و شاغلان را در بودجه سال آینده افزایش دهند.

گودرزی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای سریع توافق وزارتخانه های راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای واگذاری شهرک مسکونی صنایع دفاع دورود در قالب مسکن ملی ضروری است و به رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صمت تذکر می دهم که توقف تولید شرکت داروسازی بایر افلاک ازنا با هیچ منطقی سازگار نیست و بررسی های نظارتی باید همراه با تداوم روند کار و حفظ خط تولید باشد.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها