|
کدخبر: 279335

شاسی بلند جذاب کادیلاک از راه رسید + تصاویر

کادیلاک از محصول جدید خود با نام GT4 برای بازار چین رونمایی کرد. این خودرو احتمالاً در جایگاهی بین XT4 و XT5 قرار خواهد گرفت و آن را می‌توان ترکیبی از یک کراس اور و استیشن دانست.

 این خودروی جدید با نیازهای خریداران چینی طراحی شده و نگاه های زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

کادیلاک GT4

از نظر طراحی بدنه باید گفت کادیلاک GT4 از برخی ویژگی‌های خاص محصولات کادیلاک سود برده و آن‌ها را به شکلی جدید نمایش می‌دهد. جلوپنجره عریض، چراغ‌های جلوی نازک و خطوط تیز بدنه مشابه آن چیزهایی هستند که در سایر محصولات این خودروساز آمریکایی می‌بینیم. از نظر ابعاد نیز خودروی موردبحث ۳۳ میلی‌متر طویل‌تر از کراس اوور XT4 است و فاصله بین محوری آن نیز ۲۱ میلی‌متر بیشتر از برادر خود خواهد بود. البته ارتفاع GT4 جدید ۹۹ میلی‌متر کمتر از XT4 است که باعث می‌شود این خودرو ابعاد و تناسباتی مشابه تویوتا کراون جدید داشته باشد.

کادیلاک GT4

با زاویه حمله ۱۵ درجه و زاویه فرار ۲۱ درجه، محصول جدید کادیلاک را می‌توان جزو کراس اورها قلمداد کرد و شاید علیرغم خط سقف کوتاه بتواند آفرود سبکی را نیز تجربه کند. این خودرو همچنین ۳ میلی‌متر پهنای کمتری نسبت به XT4 دارد و این موضوع در زمان عبور از مسیرهای تنگ و کم‌عرض مفید خواهد بود.

کادیلاک GT4

نیروبخش کادیلاک GT4 جدید دو پیشرانه است. در مدل پایه نیروگاه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو را می‌بینیم که توسط سایک-جنرال موتورز پشتیبانی می‌شود. این پیشرانه قدرت ۲۰۱ اسب بخار را تولید می‌کند. این خودرو همچنین با پیشرانه ۲ لیتری توربو که قدرت ۲۲۷ اسب بخار دارد هم عرضه خواهد شد. همچنین سیستم چهار چرخ محرک نیز با این پیشرانه ارائه می‌شود. از جمله تجهیزات این خودروی جدید می‌توان به سانروف پانورامیک، روف راک و آپشن بدنه دو رنگ اشاره کرد. با این تفاسیر نظر شما درباره کادیلاک GT4 جدید چیست؟ آیا این کراس اور/استیشن خواهد توانست نظر خریداران را به خود جلب کند؟ آیا GT4 در سایر بازارهای جهانی نیز می‌تواند موفق باشد؟

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها