|
کدخبر: 278487

آشوب در بازار رمزارزها بعد از جنگ ۲ صرافی

​تنها راه خروج از این وضعیت این است که ژائو، فروش توکن‌های FTT بایننس را متوقف کرده و با سم بنکم فرید، یکی از بنیان‌گذاران FTX، توافق کند.

استار ژو، موسس صرافیOKX در پیامی توییتری نگرانی خود را از درگیری بایننس و FTX علنی کرد.

وی همچنین گفت که اگر اتفاق لونا برای توکن FTX نیز بیفتد، یعنی به طوری که لونا در آن زمان باعث ریزش قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها شد، دیگر هیچ کس، حتی بایننس، از این بازار سود نخواهد برد.درگیری بایننس و 

موسس صرافی OKX بر این باور است که اگر درگیری بایننس و FTX ادامه داشته باشد، این موضوع می‌تواند به کل بازار رمزارز‌ها آسیب برساند.

وی اظهار کرد: "درگیری بین بایننس و FTX ممکن است کل فضای کریپتو را تحت تاثیر قرار دهد. "

استار ژو همچنین گفت که اگر اتفاق لونا برای توکن FTX نیز بیفتد، یعنی به طوری که لونا در آن زمان باعث ریزش قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها شد، دیگر هیچ کس، حتی بایننس، از این بازار سود نخواهد برد.

استار ژو در توییت خود تاکید کرد که مشتریان و مهم‌تر از همه، رگولاتورها، اعتماد خود را به ارز‌های دیجیتال از دست خواهند داد.

وی بر این باور است که تنها راه خروج از این وضعیت این است که ژائو، فروش توکن‌های FTT بایننس را متوقف کرده و با سم بنکم فرید، یکی از بنیان‌گذاران FTX، توافق کند.

جریان ۲۰ درصدی ورودی بایننس از توکن FTX

کالین وو، وبلاگ نویس کریپتو گفت که در حال حاضر، تقریبا ۲۰ درصد از جریان ورودی بایننس در هفته گذشته از FTX بوده است. این معادل ۱.۱۷ میلیارد دلار است.

زمانی که وضعیت مشابهی برای صرافی چینی هیوبی در ۱۱ نوامبر اتفاق افتاد، نزدیک به ۱۹ هزار بیت‌کوین از آن صرافی به بایننس منتقل شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، صرافی FTX، برداشت‌ها را برای مشتریان به هزار دلار محدود کرده است. پیش از آن، یک نهنگ ناشناس بیش از ۱ تریلیون توکن شیبا اینو را تنها در سه تراکنش از FTX خارج کرد.

بایننس و FTX دو صرافی بزرگ در ارز دیجیتال هستند و مشخص نیست اختلافات آن‌ها تا کجا می‌تواند ادامه پیدا کند.

 

منبع: نبض بازار

ارسال نظر