|
کدخبر: 277739

منتظر انفجار قیمت این ارز دیجیتال باشید

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر کهنه‌کار، تحلیل خود از روند قیمت دوج کوین (DOGE) را روز گذشته به اشتراک گذاشت.

به گفته برانت، بازار نزولی دوج کوین که در ماه می سال گذشته آغاز شده بود، به پایان رسیده است. وی این اظهارات را پس از آن بیان کرد که قیمت دوج کوین به دنبال خرید توییتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، افزایش یافت.

برانت با انتشار نمودار زیر از DOGE نوشت:

    این یک کانال خرسی نامیده می‌شود که صعود قیمت به بالاتر از آن، به بازار نزولی که در ماه می ۲۰۲۱ آغاز شده بود، پایان داد.

با این حال، برانت در یک توییت دیگر به معامله‌گران هشدار داد که به اشتباه فرض نکنند که پایان یک بازار نزولی، به طور خودکار به معنای شروع یک بازار صعودی است. او گفت:

    یک اشتباه رایج که توسط معامله‌گران تازه‌کار انجام می‌شود، این است که فرض می‌کنند پایان مرحله نزولی یک بازار به طور خودکار سیگنال شروع یک بازار صعودی است. این فرض اغلب اشتباه است.

برخی از کاربران به توییت او پاسخ دادند و اشاره کردند که افزایش قیمتی اخیر، ممکن است یک بریک آوت کاذب باشد و دوره تثبیت بعدی می‌تواند تعیین کند که قیمت دوج کوین واقعا به کجا می‌رود. بسیاری بر این باورند که پامپ اخیر قیمت دوج کوین، اثر ایلان ماسک است که از خرید توییتر توسط مدیرعامل تسلا نشات می‌گیرد.

۶۲ درصد از هولدرهای دوج کوین در سود!

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم اطلاعاتی IntoTheBlock، میزان ۶۲ درصد از هولدرهای دوج کوین با قیمت‌‌های فعلی در وضعیت سوددهی قرار دارند که حتی از تعداد هولدرهای در سود بیت کوین (۵۴ درصد) و اتریوم (۵۷ درصد) بیشتر است.

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین با یک افت ۱۵٫۵ درصدی، در محدوده قیمتی ۰٫۱۱۷ دلار معامله می‌شود. با این حال، در بازه زمانی هفتگی، قیمت این میم کوین محبوب همچنان نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد دارد. علاوه بر این، دوج کوین همچنان در جایگاه هشتم بازار، بالاتر از کاردانو و سولانا، قرار دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها