|
کدخبر: 277204

رولزرویس فانتوم زیر تیغ جراحی منصوری + تصاویر

منصوری از معدود شرکت‌های تیونینگ دنیا است که رولزرویس فانتوم را سفارشی‌سازی می‌کند. این محصول، دارای کیت بدنه‌ی اختصاصی، تزئینات ویژه در کابین و ارتقای پیشرانه است.

به‌تازگی یک دستگاه فانتوم تیونینگ منصوری در آلمان، آماده‌ی فروش شد. نکته‌ی جالب این خبر، قیمت ۹۷۵ هزار یورو برای خودرو است که تقریبا معادل یک میلیون دلار برآورد می‌شود.

رولزرویس فانتوم منصوری

فانتوم مذکور، کیت بدنه‌ی کامل منصوری شامل ادوات فیبر کربن، نورپردازی جلوپنجره‌ و چراغ‌های LED دارد. نشان رولزرویس، مجمسه‌ی اسپریت آو اکستازی و بخش مرکزی چرخ، هماهنگ با چرم صندلی‌ها، به رنگ پرتقالی هستند. بدنه و رینگ‌ها نیز مطابق آنچه در اکثر محصولات منصوری دیده‌ایم، رنگ سیاه کبود دارد.

رولزرویس فانتوم منصوری

کیت بدنه‌ی منصوری، سپرهای متفاوت از نسخه‌ی اصلی دارد و همراه رکاب‌های ویژه در طرفین بدنه، کم‌ارتفاع و نزدیک به زمین دیده می‌شود. در عقب، دو اسپویلر کوتاه برای انتهای سقف و لبه‌ی درپوش صندوق وجود دارند. سیستم تعلیق و فنربندی نیز در حالت سکون خودرو، ارتفاع فانتوم را پایین‌تر از مدل استاندارد می‌آورند.

رولزرویس فانتوم منصوری

نزدیک اگزوزها ادوات فیبرکربن نقش‌دار نصب شدند. منصوری برای فانتوم، اگزوزهای ویژه ارائه می‌دهد که چند مدل صدای قابل تنظیم از طریق ریموت کنترل دارند. همچنین رینگ‌های آلومینیوم ۲۴ اینچ DX5 با رنگ سیاه، دارای تک پیچ (center cap) هستند.

رولزرویس فانتوم منصوری

فراتر از کیت بدنه، خدمات سنگین منصوری در کابین رولزرویس فانتوم دیده می‌شود. تقریبا تمام پوشش چرم و پارچه از داشبورد، فرمان، صندلی، تودری، سقف و کفپوش جدا شده است تا چرم پرتقالی بسیار مرغوب با طرخ و دوخت منصوری داشته باشد. این شرایط، حتی در صندوق عقب هم وجود دارد.

رولزرویس فانتوم منصوری

پیشرانه‌ی توئین توربوشارژ ۶/۷۵ لیتری V12 برای نسخه‌ی منصوری، قاب ویژه با نشان تجاری شرکت تیونینگ ارائه می‌کند. این مدل نسبت به نسخه‌ی اصلی رولزرویس، ۳۹ اسب بخار قدرت و ۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر دارد تا مجموعا ۶۰۲ اسب بخار و ۹۵۰ نیوتن‌متر تولید کند.

آستانه قیمت رولزرویس فانتوم در بازار جهانی ۴۶۰ هزار دلار است. این مدل، با آپشن‌های ویژه از سری بسپوک پلاتینو (Bespoke Platino) حدود ۶۵۰ هزار دلار قیمت دارد. نسخه‌ی استاندارد فانتوم در زمان ۴/۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر برساعت ارائه می‌کند.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها