|
کدخبر: 277011

خودروی جذاب مزدا معرفی شد / قیمت فقط ۷۳۰ میلیون تومان

مزدا CX-30 مدل ۲۰۲۳ با برخی تغییرات مهم معرفی شد.

اقتصاد خودروی جذاب مزدا معرفی شد / قیمت فقط ۷۳۰ میلیون تومان

این خودرو قدرت بیشتر را با مصرف سوخت کمتر ترکیب می‌کند و کل پیشرانه‌های آن نیز بهبود یافته‌اند تا با جدیدترین قوانین ایمنی بازار خودروی آمریکا هماهنگ باشند.

برای مدل سال ۲۰۲۳، پیشرانه ۲.۵ لیتری اسکای اکتیو جی تنفس طبیعی مزدا ۵ اسب بخار قدرت بیشتری تولید می‌کند و خروجی کل آن به ۱۹۱ اسب بخار می‌رسد. همچنین مصرف سوخت این خودرو نیز چند دهم لیتر بهبود یافته که دلیل آن به‌روزرسانی تکنولوژی غیرفعال سازی سیلندر است. به این ترتیب مزدا CX-30 مدل ۲۰۲۳ مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی برابر با ۹/۷.۱/۸.۱ لیتری در هر صد کیلومتر دارد.

مزدا CX-30
مزدا CX-30

البته باید به این نکته اشاره کرد که تنها پیشرانه‌های بدون توربو قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتری دارند و تریم های توربو پریمیوم و توربو پریمیوم پلاس همچنان خروجی مشابه مدل سال ۲۰۲۲ را ارائه می‌کنند. این پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو قدرت ۲۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۳۴ نیوتون متری را در زمان استفاده از بنزین اکتان ۹۳ ارائه می‌کند درحالی‌که زمان استفاده از بنزین معمولی اکتان ۸۷ قدرت و گشتاور ۲۲۷ اسب بخاری و ۴۲۰ نیوتون متری خواهد داشت.

مزدا CX-30

کل اعضای خانواده مزدا CX-30 مدل ۲۰۲۳ بالاترین امتیاز ایمنی IIHS را دریافت کرده‌اند و حالا با جدیدترین پروتکل‌های ایمنی این موسسه هماهنگی دارند. بهبودهای این مدل‌ها شامل نصب کیسه‌های هوای جانبی عقبی، پیش کشنده‌های کمربند ایمنی عقب، بهبودهای مربوط به ستون‌های B و C و… خواهد بود. قیمت این خودرو در تریم ۲.۵ S از ۲۲۹۵۰ دلار (حدود ۷۳۰ میلیون تومان) شروع می‌شود و مدل فول ۲.۵ توربو پریمیوم پلاس که از تمامی تجهیزات و پیشرانه قوی‌تر توربو استفاده می‌کند با قیمت ۳۵۴۰۰ دلار در دسترس است. این قیمت‌ها شامل هزینه‌های تحویل نیستند. مزدا یکی از جذاب ترین برندهای خودروسازی ژاپنی به شمار می رود و طراحی محصولاتش همواره نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. نظر شما درباره CX-30 چیست؟

 

منبع: پدال
  • Len ارسالی در

    دست‌کم ۱،۳۰۰ توی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها