|
کدخبر: 277009

مکعب جذاب بنز زیر تیغ جراحی!

وقتی به تیونینگ مرسدس بنز G کلاس فکر می‌کنیم اولین تیونری که به ذهن می‌آید برابوس است هرچند که شرکت‌های دیگری مثل منصوری هم تیونینگ‌هایی روی این خودرو انجام داده‌اند.

اقتصاد مکعب جذاب بنز زیر تیغ جراحی!

حال منهارت هم که می‌خواهد سهمی از این سفره داشته باشد، دست‌پروردهٔ جدید خود را با نام G 800 Inferno معرفی کرده است. این خودرو در اصل نسخه قوی‌تری از G 700 Inferno است که سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

برای این خودرو کیت بدنهٔ فیبر کربنی در نظر گرفته شده است که شامل بچه گلگیرهای عریض، سپرهای تهاجمی‌تر، دریچهٔ روی کاپوت، چراغ‌های LED روی سقف، دیفیوزر عقب و یک بال مشابه خودروهای اسپرت می‌شود. منهارت همچنین برچسب‌های طلایی‌رنگ خود را هم به این ترکیب اضافه کرده و زیر گلگیرهای عریض خودرو رینگ‌های فورج‌کاری شدهٔ طلایی‌رنگی را قرار داده است. همین تم طلایی و مشکی در داخل خودرو هم با آلکانترا و چرم سوراخ‌دار ادامه پیدا کرده است. در همین حال، با استفاده از کمک‌فنرهای کوتاه‌تر H&R، ارتفاع خودرو کاهش پیدا کرده است تا هندلینگ آن بهتر شود.

منهارت همچنین پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی G63 را هم دست‌کاری کرده و از طریق ارتقاء پرفورمنس توربوها خروجی آن را به ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۷۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است. این اعداد افزایش چشمگیری را نسبت به ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر استاندارد نشان می‌دهند. یک سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ با سوپاپ کنترل و بدون مبدل‌های کاتالیزوری هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های این G کلاس وحشی هستند. منهارت فعلاً هزینهٔ این کیت تیونینگ را اعلام نکرده است ولی هم‌اکنون امکان سفارش آن وجود دارد.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها