|
کدخبر: 276510 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران:

شهر حداقل به هفت هزار اتوبوس نیاز دارد

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه فضا برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب به شکل با کیفیتی فراهم شده است، گفت: علاوه بر سالن های خوب و هواسازهای موجود در نمایشگاه، تمیزی بسیار بالا، نظم خوب، پرسنل آموزش دیده و همچنین نگهداشت تجهیزات و دسترسی مخاطبان به مترو به این فضا، شهر آفتاب را به بلوغ رسانده است.

اقتصاد شهر حداقل به هفت هزار اتوبوس نیاز دارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید از مدیرعامل شهر آفتاب تقدیر کرد چراکه با جدیت مسائل مرتبط را دنبال کرده است. تقاضای من این است که با معاون حقوقی ریاست جمهوری جلسه ای را برگزار و ایرادات شکلی نمایشگاه شهر آفتاب را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: روز گذشته که ۲۰۰ اتوبوس، ۶۲مینی بوس و کلید دوهزارمین تاکسی نوسازی شده تحویل داده شد، یکی از روزهای خوب مدیریت شهری بود.

تشکری هاشمی، خاطرنشان کرد: سهمیه واگذاری اتوبوس از سوی دولت از سال ۸۹ متوقف شده بود اما پس از وقفه ۱۲ ساله، الگوی گذشته مورد توجه وزارت کشور قرار گرفت و با پیگیری خوب شهرداری تهران، روز گذشته ۲۰۰ اتوبوس تک کابین وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شد که اتفاق خوبی است. هرچند شهر حداقل به هفت هزار اتوبوس نیاز دارد. البته پیش بینی شده حداقل هزار و ۷۰ دستگاه اتوبوس از طریق دولت وارد ناوگان شود.

وی افزود: ۸۰ درصد قیمت اتوبوس، یارانه داده شد که اتفاق مبارکی است چراکه شهرداری در حال حاضر توان خرید اتوبوس با قیمت نجومی را ندارد. با وجود اینکه مشکل حمل و نقل در تهران با مینی بوس برطرف نمی شود اما ۶۲ مینی بوس نیز به ناوگان اضافه شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها