|
کدخبر: 276107

این رمزارز بهترین ارز سال ۲۰۲۲ شد

پیش‌بینی قیمت کاردانو عمدتاً خنثی است زیرا این آلت‌کوین در نزدیکی منطقه حمایت سه‌گانه ۰٫۴۱۶۶ دلاری قرار دارد. کاردانو یک الگوی مثلث نزولی در بازه زمانی روزانه تشکیل داده که نشان دهنده یک سوگیری نزولی در بین سرمایه‌گذاران است.

کاردانو در میان معدود ارزهای دیجیتالی بود که در بازار نزولی سه ماهه دوم و سوم به شدت ضربه خورد. گفتنی است ارزش کاردانو طی دو ماه گذشته به شدت نزولی بود و بیش از ۲۵ درصد کاهش را تجربه کرد.

کاردانو به دنبال جامعه NFT است. علیرغم شرایط نامطلوب بازار، تیم آدا در تلاش برای جلب توجه گروه‌های NFT هستند. متأسفانه برای کاردانو، تلاش‌های آن‌ها بی‌نتیجه بود. زیرا بلاکچین آن نمی‌توانست فروش تعداد قابل‌توجهی NFT را ایجاد کند.

فروش NFT کاردانو از ۲۸ سپتامبر نسبتاً ثابت بوده است. فروش NFT پس از این تاریخ به شدت افزایش یافت. راه اندازی یک پروژه بازی NFT می‌تواند این افزایش را توضیح دهد.

کاهش فعالیت دیفای می‌تواند جنبه دیگری باشد که علیه توسعه آدا عمل خواهد کرد. در طول ماه گذشته کاهش قابل توجهی در ارزش TVL (حجم کل قفل شده) آدا وجود داشت. مجموع TVL کاردانو در ۱ آگوست ۱۳۵٫۳۹ میلیون دلار بود که در ۲۴ مارس به ۳۲۶ میلیون دلار رسید.

تا لحظه نگارش این مقاله، TVL آن ۷۵٫۳۲ میلیون دلار بود که ۰٫۳۱ درصد نسبت به روز گذشته کاهش داشت. تیم کاردانو می‌تواند چشم انداز بقای پروژه را با تمرکز بر گسترش در صنایع NFT و DeFi افزایش دهد. شاخص‌های نزولی در حال حاضر از شاخص‌های صعودی قوی‌تر شدند و آینده روشن برای کاردانو کمی بعید به نظر می‌رسد.

 پروژه سبز IMPT دو میلیون دلار این هفته جمع آوری کرده است.

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران و معماران اصلی کاردانو، در توییت اخیر خود خشم خود را بر جامعه ریپل تخلیه کرد و گفت که دیگر نمی‌خواهد با آنها تعاملی داشته باشد. پس از اینکه حامیان ریپل در توییتر شروع به ارسال پست‌هایی در مورد مدیر عامل Input-Output کردند، هاسکینسون آنها را به تبلیغ «توطئه» در مورد او متهم کرد.

یکی از بنیانگذاران اتریوم نیز عقیده خود را بیان کرد که بیشتر پروتکل‌های لایه اول اوراق بهادار نیستند. او از افرادی انتقاد کرده است که کارکنان فعلی و سابق دولت را هدف قرار می‌دهند و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را بدون ارائه مدرک متهم به فساد می‌کنند.

کاردانو

قیمت فعلی کاردانو ۰٫۴۲۳۱۶۶ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۲۸۸ میلیون دلار است. کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته ۰٫۴۶ درصد کاهش یافته است. کاردانو در CoinMarketCap در حال حاضر با ارزش بازار زنده ۱۴٫۵ میلیارد دلار در رتبه هشتم قرار دارد. همچنین ۳۴٫۲۶ میلیارد کوین آدا در گردش قرار دارد.

کاردانو می‌تواند بهترین عملکرد سال ۲۰۲۲ شود

کاردانو یک الگوی مثلث نزولی تشکیل داده است که پشتیبانی فوری نزدیک به ۰٫۴۱۶۶ دلار را مشخص می‌کند. از آنجایی که الگوهای مثلث نزولی تمایل به شکستن از سمت پایین خود دارند، احتمال شکست نزولی نسبتاً قوی باقی می‌ماند.

شاخص عقب ماندگی، میانگین متحرک ۵۰ روزه، مقاومت فوری را نزدیک به ۰٫۴۵۶۰ دلار افزایش می‌دهد و کاردانو را در یک روند نزولی نگه می‌دارد. از سوی دیگر، شاخص‌های اصلی RSI و MACD نیز نشان‌دهنده یک سوگیری نزولی هستند.

افزایش فشار فروش می‌تواند روند نزولی را تا سطح حمایت ۰٫۳۹۱۵ دلار یا ۰٫۳۶۶۰ دلار سوق دهد. در روند صعودی، خط روند نزولی ممکن است مقاومت را نزدیک به ۰٫۴۴۶۶ دلار افزایش دهد و شکست بالای این سطح می‌تواند کاردانو را به سمت سطوح مقاومت ۰٫۴۶۸۹ دلار، ۰٫۴۸۹۵ دلار یا ۰٫۵۲۴۵ دلار سوق دهد.

بر اساس شاخص‌های بنیادی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، به نظر نمی‌رسد کاردانو بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۲ را داشته باشد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها