|
کدخبر: 275749

با این بازی رمزارزی مخارج زندگی را تامین کنید

مدیرعامل و موسس یک استودیوی بازی‌سازی وب ۳ در استرالیا به نام Ninja Syndicate معتقد است که گیم فای (GameFi- ترکیب گیمینگ و دیفای) می‌تواند آغازگر عصر جدیدی باشد که در آن، کاربران می‌توانند از طریق بازی‌های بلاکچینی، مخارج زندگی خود را به دست آورند.

اقتصاد با این بازی رمزارزی مخارج زندگی را تامین کنید

جان نگوین و الکس دانمو، می‌گویند که مشاغل سنتی به دلیل عواملی مانند اتوماسیون، به‌طور فزاینده‌ای در معرض خطر هستند. در این میان، بازی‌های بلاکچینی برای کسب درآمد (P۲E) می‌توانند برای کسب درآمد در دنیای دیجیتال، نقش مهمی را ایفا کنند.

در بازی‌های گیم فای، دارایی‌های دیجیتال می‌توانند به شکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) توسط کاربران جمع‌آوری شوند. سپس فرد می‌تواند آن‌ها را در بازار به فروش رسانده و به این طریق، درآمد کسب کند.

الکس دانمو می‌گوید، یکی از مثال‌های چنین شیوه‌ای در دوران کرونا و در فیلیپین دیده شد که عده‌ای از مردم با کسب درآمد از متاورس، باعث شدند برخی از شغل‌های کم‌درآمد با کمبود نیروی کار مواجه شوند.

این استودیوی بازی‌سازی، مجموعه‌ای از بازی‌های بلاکچین را تحت اکوسیستم Supremacy World توسعه می‌دهد که در آن، گروه‌ها از ماشین‌های غول‌پیکر برای به دست آوردن قلمرو و قدرت با هم مبارزه می‌کنند. توسعه‌دهندگان این تیم در تلاشند تا فضایی را فراهم کنند تا بازیکنان، مالکیت مستقل دارایی‌های دیجیتال خود را در دست داشته باشند و از آن‌ها به هر شکلی که می‌خواهند استفاده کنند.

الکس دانمو می‌گوید، در عین‌ حال، هدف اصلی استودیوهای بازی‌سازی، همچنان در درجه اول باید تولید بازی‌های سرگرم‌کننده و جذاب باشد. به‌ویژه در رکود فعلی بازار، متعهد ماندن به این هدف، شرط اصلی بقای این صنعت است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها