|
کدخبر: 199772 رویا رئیسی

گفت‌وگوی گسترش‌ نیوز با کارشناس حوزه بلاک چین:

آماده رشد این بازار جذاب باشید

دیفای در ماه‌های گذشته هم‌زمان با رشد کریپتوکارنسی ها بهبود پیدا کرده است و کاربران با توجه به این که به دنبال کسب سود هستند، جذب دیفای شده‌اند. سرمایه‌گذاران خرد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند.

اقتصاد آماده رشد این بازار جذاب باشید

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سرعت رشد قیمت و حجم معاملات توکن‌های غیرمثلی روند کاهشی داشته است و رفته رفته سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال در حال حرکت به سمت پروتکل‌های فعال در حوزه امور مالی غیرمتمرکز هستند. بازار توکن‌های ان اف تی از تیرماه خبرساز شده است اما شاهد تغییر روند هستیم و سود معاملات توکن‌های غیر مثلی به بازار آلت کوین‌ها و پلتفرم‌های دیفای برگشته است. در خصوص این شرایط و جزئیات بازار توکن های ان اف تی گفتگویی با یک حوزه بلاک چین ‌و‌ رمز ارز داشتیم که در ادامه مشروح این گفتگو را مشاهده می‌کنید.

پیش‌بینی رونق در بازار ان اف تی ها

سعید عبادتی کارشناس حوزه بلاک چین ‌و‌ رمز ارز در گفتگو با گسترش نیوز گفت: به نظر می‌رسد که بازار توکن‌های غیر مثلی از رونق افتاده است اما در واقع با استفاده از استراتژی‌هایی که کاربران و تولیدکنندگان توکن های nft تدوین می‌کنند، شاهد ریزش کمتری خواهیم بود. به طور مثال برای توکن های غیر مثلی شاهد خواهیم بود که باید توکن دیگری را از همان ارائه دهنده خرید کنیم تا در عرضه اولیه شرکت کنیم. در نتیجه با استفاده از استراتژی‌هایی که ارائه‌دهندگان توکن در پیش گرفته‌اند، احتمالاً شاهد رونق بازارها در آینده خواهیم بود، البته قیمت‌هایی که ارائه می‌شود، فاصله مشهود با ارزش توکن ها دارد. به این واسطه قیمت‌ها از دید مصرف‌کنندگان خارج از توکن ها غیر واقعی است. پیش‌بینی می‌شود که رونق در بازار ادامه داشته باشد. البته در صورتی که ارائه دهنده‌های توکن ها با استفاده از استراتژی‌های خاص بازار را پر رونق نگه‌داری کنند.

عبادتی

بازار توکن ها چگونه رونق می‌گیرد؟

عبادتی اظهار کرد: قیمت توکن های غیر مثلی از دید شرکت‌کنندگان غیرواقعی هست و باید هزینه‌های زیادی پرداخت شود، خریداران راغب به خرید توکن ها نیستند. با این وجود هنوز خرید فروش توکن ها در پلتفرم ان اف تی ها انجام می‌شود. در اوایل مسیر این تکنولوژی به سر می‌بریم و شاهد آزمون خطا و بهبود هستیم. با بازاریابی‌هایی که در آینده صورت می‌گیرد، قطعاً بهبودهایی در خریدوفروش حاصل می‌شود. از دید کاربران بزرگ‌ترین دلیلی که سرعت رشد، قیمت و حجم معاملات توکن های غیر مثلی را ایجاد می‌کند، قیمت بالایی است که ارائه‌دهندگان برای توکن ها در نظر می‌گیرند. با تمام این مسائل شاهد هستیم که توکن هایی با قیمت‌های بالا خریدوفروش شدند. همان‌طور که اشاره شد، با استفاده از استراتژی‌هایی که ارائه‌دهندگان توکن در پیش گرفته‌اند، احتمالاً شاهد رونق بازارها در آینده خواهیم بود. تعدادی از ارائه‌دهندگان شروطی را می‌گذارند که منجر به رونق بازار خواهد شد.

چرا سرمایه‌گذاران جذب امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شدند؟

وی افزود: سرمایه‌گذاران به دنبال کسب سود از مارکت های غیر متمرکز هستند و در مارکت های جذاب سرمایه‌گذاری خواهند کرد. دیفای در ماه‌های گذشته هم‌زمان با رشد کریپتوکارنسی ها بهبود پیدا کرده است. کاربران با توجه به این که به دنبال کسب سود هستند، جذب دیفای شده‌اند. با استفاده از دیفای سرعت رشد خود را افزایش داده‌اند. اخبار خوبی نیز در خصوص دیفای منتشر شد که رشد دیفای نسبت به ان اف تی ها ملموس‌تر شد.

سرمایه‌گذاران خرد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه دیفای هستند

این کارشناس حوزه بلاک چین ‌و‌ رمز ارز تأکید کرد: کسب کارهایی در حوزه دیفای و ان اف تی ها شکل گرفته است و سرمایه‌گذاری‌هایی توسط سرمایه‌گذاران به صورت عمده انجام شده است که طرفدارهای خاص ایجاد شده‌اند. فعلاً قدرت دیفای خیلی بهتر است و سرمایه‌گذاران خرد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند. همچنین ملموس نبودن توکن های ان اف تی و سرمایه بالا کاربران را آزرده‌خاطر کرده است. سرمایه‌گذاران خرد باید وارد حوزه‌هایی شوند که موجودی برای آن حوزه داشته باشند. فعلاً بازار ان اف تی ها لاکچری هست و عددهای بالا خرید و فروش می‌شود. سرمایه‌گذاران خرد توان خرید در این بازار را ندارند. خوش‌بین هستیم که توکن ها همانند پروژه‌های موفق در زندگی رایج انسان‌ها کاربردپذیری بالاتری داشته باشند. روند توکن های غیر مثلی بستگی به علاقه و جامعه دارد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها