|
کدخبر: 274547

ریزش قیمت این خودروها در بازار

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت‌ خودرو در اولین روز بازگشایی بازارها است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروها در بازار در اولین روز بازگشایی است؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۱ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۱۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز این کاهش قیمت‌ها به چشم می‌خورد به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۲۷۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۲۸۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای دنا نیز دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۸۲ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۳۸۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۳۶۶ میلیون تومان قیمت خورده است و دنا پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۱۱ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۳۹۹ نیز از چهارشنبه گذشته تا امروز یک میلیون تومان ارزان شده است و ۲۸۳ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت تیبا، دنا، رانا و پراید

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر