|
کدخبر: 274267

اولین محموله تارا و دنا به ارمنستان رسید

اولین محموله از خودروهای تارا و دنا به ارمنستان صادر شد.

صادرات خودرو به کشورهای هم‌جوار و بازارهای هدف همواره جزو مهم‌ترین اهداف مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران‌خودرو و سایپا بوده اما در عمل پیشرفت‌های چندانی در این زمینه رخ نداده بود اما حالا به نظر می‌رسد با ورود اولین محموله از خودروهای دنا و تارا به کشور ارمنستان تغییراتی در این زمینه به وجود خواهد آمد.

با ورود مجدد محصولات ایران‌خودرو به این کشور، دروازه ورود به کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا باز شد. پس از سفر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به ارمنستان و عقد قرارداد توزیع محصولات این خودروساز در کشور یاد شده و با هماهنگی‌های انجام شده و اجرای فرایندهای سفارش گذاری و تولید خودروهای درخواستی و همچنین دریافت وجوه مربوطه از مشتری، اولین محموله خودروهای صادراتی ایران‌خودرو شامل هشت دستگاه تارا و دنا اتومات به همراه قطعات یدکی موردنیاز در زمینه خدمات پس از فروش راهی بازار ارمنستان شد.

همچنین با ورود این خودروها به ارمنستان و به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان، نمایندگی ایران‌خودرو در این کشور نیز در قالب فضایی نمایشگاهی و مرکز ارائه خدمات پس از فروش در ایروان مطابق با استانداردهای ایران‌خودرو تجهیز شده است. گفتنی است علاوه بر محصولات سواری، صادرات وانت آریسان ۲ و سایر توانمندی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو در مجموعه‌هایی همچون ایساکو و ایران‌خودرو دیزل نیز از اهداف صادراتی این شرکت به کشور ارمنستان و سایر بازارها به شمار می‌رود.

اگرچه اقدام ایران‌خودرو در صادرات محصولات خود بصورت محدود و دیرهنگان صورت می‌گیرد اما همین موضوع را نیز به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با افزایش رقابت در بازار و بالا رفتن کیفیت محصولات این شرکت شاهد تولید محصولاتی در شان ملت شریف ایران باشیم. نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: ایکوپرس
  • تنلا ارسالی در

    اینجا قیمت نجومی و سال ها تو صف قرعه کشی بعد صادر کنید با قیمت پایین ب ارمنستان.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها