|
کدخبر: 273317 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش نیوز:

ایربگ پراید ۱.۵ میلیون ناقابل! / جان سرنشینان خودرو چقدر می‌ارزد؟

کیسه هوا جزو مواردی است که این روزها در اکثر خودروها حتی مدل های داخلی وجود دارد. اما این کیسه هوا چقدر می‌ارزد؟

اقتصاد ایربگ پراید ۱.۵ میلیون ناقابل! / جان سرنشینان خودرو چقدر می‌ارزد؟

یکی از مواردی که معمولا در خودروها مورد سرقت قرار می‌گیرد کیسه هوا است. در این میان پیشنهاداتی می‌شود که بتوان جلوی این موضوع را گرفت. یکی از این پیشنهادات استفاده از قفل فرمان به صورتی است که کامل روی بخش ایربگ فرمان را بپوشاند.

اما در برخی موارد ممکن است نصابان لوازم یدکی، اقدام به سرقت کیسه هوا خودرو بکنند. به عنوان مثال برای تعویض فرمان یا چرم دوزی خودروی می‌روید اما پس از تعویض ممکن است ایربگ خودرو به سرقت رفته باشد و شما متوجه نشوید. بنابراین در این حالت نیز پیشنهاد می‌شود که به فروشندگان مطمئن لوازم یدکی خودرو مراجعه کنید.

اما در هر صورت ممکن است کیسه هوای خودروی شما مورد سرقت قرار گیرد. در ادامه قصد داریم به بررسی قیمت کیسه هوای خودرو در بازار بپردازیم.

کیسه هوای راننده پراید در بازار با قیمت بین ۱.۵ الی ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. کیسه هوای راننده پژو ۲۰۶ نیز قیمتی در حدود ۲ میلیون تومان دارد. کیسه هوای پژو ۲۰۶ سمت سرنشین نیز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

اگر بخواهیم سراغ مدل های مونتاژی نیز برویم قیمت ایربگ راننده و شاکرد لیفان ۶۲۰ حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است. قیمت کیسه هوای فرمان برلیانس نیز ۶ میلیون تومان است.

قیمت کیسه هوای پژو پرشیا سمت راننده نیز حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها